نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تصور زمانی بدون تلویزیون هوشمند دشوار است. با این حال، سرعت گسترش این ابزار جدید برای سرگرمی زمانی شگفت‌انگیز است که فکر می‌کنید این ابزار تازه از سال 2007 وجود داشته است. با تمام ویژگی‌ها و برنامه‌هایی که تلویزیون هوشمند متوسط ​​شما در مدت زمان کوتاهی به دست آورده است، شما را به این فکر می‌کند که چیست؟ برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد آینده تلویزیون های هوشمند به ادامه مطلب بروید.

آینده تلویزیون های هوشمند

سیر تکامل و آینده تلویزیون های هوشمند در طول زمان

برای آینده تلویزیون های هوشمند اولین پتنت تلویزیون هوشمند در سال 1994 توسط Fast France Advanced Systems ثبت شد. اما تا سال 2007 بود که تلویزیون Mediasmart HP عرضه شد. این اولین تلویزیون هوشمند ضبط شده است. جالب اینجاست که امسال همان سالی است که نتفلیکس خدمات پخش خود را آغاز کرد.

تلویزیون‌های هوشمند تا سال 2010 که فناوری LCD (نمایشگر کریستال مایع) برای بازار گسترده‌تری مقرون به صرفه شد، محبوبیت پیدا نکردند. این یک جهش بزرگ برای کیفیت تصویر و در عین حال کاهش اندازه تلویزیون استاندارد شما بود.

اولین تلویزیون های هوشمند امکانات بسته تلویزیون کابلی شما را بررسی می کنند. می‌توانید برنامه‌ها را ضبط کنید، تلویزیون را متوقف کنید، و می‌توانید همه راهنماهای برنامه را با کنترل از راه دور خود مشاهده کنید. تلویزیون های هوشمند اولیه اساساً فرآیند فکری را که توسط ضبط کننده های تله تکست و VHS آغاز شده بود، ادامه می دادند.

پیشرفت‌های فناوری اینترنت عمیقاً با ارتقاء تلویزیون‌های هوشمند در طول سال‌ها مرتبط است. گزینه های بی نهایت موجود از طریق آنلاین بودن واقعاً تلویزیون های هوشمند را به ارتفاعات جدیدی سوق داد. اکنون تلویزیون های هوشمند به ترکیبی از تلویزیون و کامپیوتر تبدیل شده اند.

این را ببینید  سوختن لامپ پنل تلویزیون

سرگرمی و اینترنت در تلویزیون های هوشمند

برای آینده تلویزیون های هوشمند تلویزیون‌های پیشرفته الهام‌بخش سرعت اینترنت سریع‌تر و تشویق شکل جدیدی از سرگرمی، سرویس استریم بودند. از سال 2007، شرکت هایی مانند یوتیوب و نتفلیکس با سرگرمی های آنلاین خود محبوبیت زیادی پیدا کردند، اما آنها به رایانه محدود شدند.

معرفی اپلیکیشن‌های متصل به اینترنت به تلویزیون‌های هوشمند، تغییری عظیم در نحوه تماشای تلویزیون بود. این به این شرکت های پخش امکان داد تا مخاطبان بیشتری را به دست آورند زیرا مشتریان از محتوای آنها راحت تر لذت می برند.

از سال 2015، ما اکنون تلویزیون های هوشمندی داریم که فراتر از تصاویر HD هستند. با پردازش کامپیوتری، می‌توانید تلویزیون هوشمندی تهیه کنید که نه تنها می‌تواند داده‌های گسترده را به صورت آنلاین پردازش کند، بلکه همزمان تصویری با کیفیت 4K ارائه می‌کند. آنها حتی می توانند از طریق شبکه خانه هوشمند یا تلفن شما کنترل شوند – خانه شما را به هم متصل کرده و آن را به یک مرکز فناوری تبدیل می کند. علاوه بر این، با تعداد زیادی تلویزیون مقرون به صرفه در اطراف، اکنون بهترین زمان برای تهیه تلویزیون هوشمند LED ارزان خود است.

آینده تلویزیون های هوشمند و میزان سرمایه

اکثر تلویزیون‌های هوشمند مجموعه‌ای از برنامه‌های از پیش نصب شده دارند. اینها می توانند ابزارهای مختلفی برای پخش محتوا، مانند پخش تلویزیون و فیلم و همچنین پلتفرم های پخش موسیقی، بازی ها و سایر برنامه های کاربردی مشابه برنامه های تلفن هوشمند باشند.

اگر قبلاً تلویزیون هوشمند دارید، باید گزینه‌های پخش خود را بررسی کنید. شرکت‌هایی مانند Netflix، Amazon Prime Video، و Disney+ همگی بر روی ارائه محتوای عالی برای لذت بردن و تمام آنلاین از طریق برنامه‌های تلویزیون شما تمرکز دارند. به طور ناگهانی حتی یک تلویزیون 4K ارزان می تواند انتخابی بی نهایت با بالاترین کیفیت تصویر را برای شما فراهم کند.

این را ببینید  چشمک چراغ استندبای بعد از شکستگی

هنگامی که به دنبال ارتقاء به یک تلویزیون هوشمند جدید هستید، گزینه های موجود هر سال افزایش می یابد. این به این دلیل است که شرکت های تلویزیونی هر ساله راه های ارزان تری برای ایجاد تلویزیون های بزرگتر با تصاویر با کیفیت بهتر و جدیدترین ویژگی ها پیدا می کنند.

با افزایش محبوبیت سرویس‌های استریم پرداخت به تماشا، وقفه‌های تجاری اضافی می‌شوند. مدل کسب‌وکار کلاسیک ایجاد درآمد تبلیغ‌کننده با هزینه‌های مشترک در هنگام پخش جایگزین می‌شود. مزایای آن برای شما بیننده دو برابر است. ابتدا اکنون می‌توانید انتخاب کنید که چه چیزی را می‌خواهید تماشا کنید وقتی می‌خواهید آن را با پخش جریانی بر اساس تقاضا تماشا کنید. ثانیاً، سرگرمی شما دیگر با وقفه های تبلیغاتی به بخش های مختلف تقسیم نمی شود. این دو با هم مطمئن می شوند که بیشترین بهره را از تلویزیون خود ببرید.

آینده تلویزیون های هوشمند

اتصال برتر با فناوری هوشمند

آینده تلویزیون های هوشمند همانطور که تلویزیون های هوشمند بهبود می یابند، ویژگی های بیشتری را به دست می آورند که انتظار دارید در رایانه خود پیدا کنید. به عنوان مثال، یک نوآوری اخیر استفاده از تلویزیون شما برای تماس ویدیویی با افراد (یا Facetime) است. انتشار دستگاه Meta Portal این مفهوم را از رایانه یا تبلت شما به تلویزیون شما آورده است.

تلویزیون های هوشمند با شبکه های اینترنتی خانگی نیز بیشتر یکپارچه می شوند. این به شما امکان می دهد از تبلت خود در ارتباط با تلویزیون خود استفاده کنید. این اشتراک‌گذاری صفحه تبلت برای ارائه عکس‌های تعطیلات یا اشتراک‌گذاری ویدیویی که ضبط کرده‌اید به روشی بسیار راحت‌تر از شلوغی در اطراف یک صفحه نمایش کوچک تبلت بسیار عالی است.

این را ببینید  عدم یافتن کانال ها تلویزیون

همه تلویزیون های فروش احتمالاً در دهه آینده تلویزیون های هوشمند خواهند بود. توانایی تماشای محتوای درخواستی، پخش موسیقی، مشاهده عکس‌ها و تماس ویدیویی با عزیزان بسیار فریبنده است. شرکت هایی مانند گوگل، اپل، نتفلیکس و آمازون در توسعه تلویزیون های هوشمند سرمایه گذاری می کنند تا نوآوری بزرگ بعدی را کشف کنند.

آینده تلویزیون های هوشمند

تغییر صنعت به سمت تلویزیون های هوشمند به وضوح نشان داده است که تلویزیون های برتر برای خرید هستند. با ویژگی های جدید ابداع شده برای هر نسل جدید تلویزیون های هوشمند، امکانات بی پایان است.

با ادغام‌های هوشمند، برنامه‌های پخش جریانی و هارد دیسک‌های داخلی بزرگ‌تر، حتی تلویزیون‌های ارزان‌قیمت می‌توانند ابزاری ضروری برای همه نیازهای سرگرمی شما باشند.

بیشتر بدانید: تعویض راحت صفحه نمایش شکسته تلویزیون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =