نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مشکل شکستگی در تعمیر تلویزیون

ممکن است بعد از شکستگی تلویزیون روشن نشود و تلویزیون شما دچار شکستگی شود در این مقاله در مورد خرابی های تلویزیون اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

مشکل در پلاگین

اگر تلویزیون روشن نیست و هیچ LED وضعیتی روشن نیست، با اتصال تلویزیون به پریز دیگر شروع کنید. اگر تلویزیون برای جابجایی بیش از حد چالش برانگیز است، می توانید یک سیم برق اضافی را از یک پریز دیگر در نزدیکی آن استفاده کنید.

قطع کننده مدار

قطع کننده مدار را برای وجود پریز برق تلویزیون بررسی کنید. با باز کردن درب پنل قطع کننده و جستجوی قطع کننده هایی که در وضعیت خاموش هستند، می توانید قطع کننده ها را بررسی کنید.

کابل برق

کابل برق را بررسی کنید. اگر کابل قابل جابجایی است، می توانید با تعویض کابل برق از یک وسیله دیگر در خانه خود آن را آزمایش کنید یا می توانید کابل جایگزینی برای این تست خریداری کنید. هزینه کابل برق تلویزیون تعویض از 2.50 تا 10 دلار است.

کنترل از راه دور

اگر تلویزیون با کنترل از راه دور روشن نمی شود، باید سعی کنید باتری ها را تعویض کنید. برای کنترل از راه دور با چراغ LED وضعیت، می تواند به اندازه کافی برای روشن کردن LED وجود داشته باشد اما به اندازه کافی برای ارسال سیگنال به تلویزیون شما نیست.

تلویزیون بعد از مدت زمان مشخصی خاموش می شود

اگر تلویزیون شما روشن شد اما بعد از مدتی خاموش شد، موارد زیر را در نظر بگیرید:

این را ببینید  علت خاموش شدن تلویزیون

اگر یک تلویزیون پروجکشن باشد، ممکن است بیش از حد گرم شود که ناشی از مشکلی در سیستم خنک کننده تلویزیون است.

ممکن است یک تایمر خواب روی تلویزیون تنظیم شده باشد. تنظیمات تلویزیون خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید اینگونه نیست.

بدون تصویر

دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است تلویزیون روشن کند اما تصویری ندارد.

  • نور پس زمینه سوخته است – در تلویزیون های LCD مدرن، ممکن است نور پس زمینه سوخته باشد. یک تکنسین می تواند جایگزین LED ها یا نوارهای نور پس زمینه CCFL شود.
  • اینورتر بد است – ممکن است اینورتر، که نور پس زمینه را تأمین می کند، خراب شده باشد و باید جایگزین شود. همچنین ممکن است یک یا چند خازن در اینورتر خراب شده باشد، در این صورت یک تکنسین ممکن است ارزان تر از جایگزینی کل اینورتر، خازن ها را جایگزین کند.
  • فرسودگی لامپ – در یک تلویزیون پروجکشن یا تلویزیون LCD قدیمی، هیچ تصویری ممکن است ناشی از فرسودگی لامپ نباشد. در این حالت، یک تکنسین می تواند لامپ را به سرعت و به راحتی تعویض کند.

تصویر به درستی نمایش داده نمی شود

اگر تصویر در حال نمایش است اما مشکلاتی از جمله خطوط عمودی، یک عکس دوتایی یا یک نمایشگر سفید وجود دارد، این می تواند مادربرد یا مادربرد معیوب را نشان دهد.

بدون صدا

اگر تلویزیون روشن شود اما صدا وجود ندارد، مطمئن شوید که میزان صدا در دستگاه های ورودی مانند دستگاه پخش DVD یا جعبه کابل زیاد است. کانال را تغییر دهید تا مطمئن شوید فقط مشکل آن کانال نیست.

این را ببینید  نشانه های خرابی تلویزیون

هدفون را به جک هدفون وصل کنید. اگر صدا از هدفون های متصل به جک هدفون می آید، این نشان دهنده مشکل بلندگوهای تلویزیون است. اطمینان حاصل کنید که کابلهای صوتی شما به درستی وصل شده اند. ببینید آیا کابل جدیدی کار می کند یا خیر.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =