نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آیا می توانید تلویزیونی را که دچار ابخوردگی شده است تعمیر کنید؟

تلویزیون مرطوب علائم استرس را خیلی سریع نشان می دهد. تلویزیون شما قابل تعمیر نیست. به همین دلیل ضروری است که تلویزیون خود را خاموش، از برق بکشید و دیگر از آن استفاده نکنید تا زمانی که توسط یک تکنسین معتبر بررسی، تمیز و خشک شود.

همچنین، آیا می توانید تلویزیون آسیب دیده از آب را برطرف کنید؟

تعمیر. تعمیر تلویزیون LCD آسیب دیده از آب دشوار است و نتایج براساس نوع مشکل، شدت و محل آن متفاوت است. اگر خرابی آب کم است یا تازه در محیط مرطوب شروع به شکل گیری می کند، تلویزیون LCD را از برق بکشید و آن را به یک مکان خشک منتقل کنید.

بعلاوه، چگونه از صفحه تلویزیون LCD آب خارج می کنید؟ فقط کمی پاک کننده شیشه یا الکل مالش دهنده واضح را روی پارچه تمیز و جاذب بپاشید و با پارچه کمی مرطوب به آرامی جلا دهید.

اگر تلویزیون صفحه تخت شما خیس شود چه کاری انجام می دهید؟

مرحله 1 – تلویزیون را از برق بکشید. به نظر می رسد این یک کار بیهوده است، اما به محض اینکه متوجه شدید که تلویزیون به آب آسیب رسانده است، باید سریع تلویزیون را از برق بکشید.

  • مرحله 2 – ناحیه آسیب دیده را خشک کنید.
  • مرحله 3 – صبور باشید.
  • مرحله 4 – تعمیرکار.
  • مرحله 5 – جایگزینی.

آیا تلویزیون می تواند آب نشت کند؟

با گذشت زمان، کابل می تواند بر روی سقف شما بمالد و پلاستیک خارجی آن فرسوده می شود، سپس اجازه می دهد باران وارد کابل شود و پس از پر شدن از آب، از انتهای محل اتصال به تلویزیون نشت می کند. اگر لرزش دهید ممکن است انتهای کابل خارج شود.

این را ببینید  طول عمر تلویزیون LCD

چرا آب از تلویزیون من خارج می شود؟

یک کابل کواکسیال می تواند به طرق مختلف آسیب برساند، تمام آنچه که برای پایین آمدن آب از کابل هوایی شما لازم است وجود شکسته در غلاف بیرونی PVC است. آب باران می تواند کابل را پایین بکشد تا جایی که به محل شکست وارد شود، شکسته شود و سپس از قسمت داخل کواکس به سمت موقعیت تلویزیون بلغزد.

چگونه می توان ریموت تلویزیون آسیب دیده از آب را تعمیر کرد؟

باتری را بیرون آورده و یک جوراب پر از برنج را گرم کنید. ریموت را در جوراب قرار دهید. یک ساعت آن را در آنجا نگه دارید. باید تا آن زمان کار کند.

چه مدت طول می کشد تا الکترونیک خشک شود؟

دستگاه را حداقل 48 ساعت کامل در ظرف بگذارید. دستگاه شما ممکن است به مدت زمان طولانی تری در ماده خشک کننده بستگی داشته باشد که بستگی به مدت طولانی و کاملا غوطه ور شدن آن دارد. در بعضی موارد ممکن است لازم باشد دستگاه چندین روز یا حداکثر یک هفته بماند – بدون اینکه بخواهید ببینید آیا دوباره روشن می شود یا خیر.

مایع داخل تلویزیون چیست؟

مونو اتیلن گلیکول مایعی است که بیشتر برای خنک سازی یک لوله تلویزیون طرح ریزی استفاده می شود.

آیا می توان صفحه تلویزیون LCD آسیب دیده را ترمیم کرد؟

اگر صفحه شما شکسته است، هیچ راهی برای تعمیر صفحه تلویزیون موجود وجود ندارد، شما باید صفحه تلویزیون را تعویض کنید. تعویض پنل تلویزیون بسیار دشوار است و توصیه می شود یک متخصص با تجربه و آموزش را استخدام کنید.

این را ببینید  اقدامات زمان آبخوردگی تلویزیون

چگونه صفحه تلویزیون 4k را تمیز می کنیم؟

آب را مستقیماً روی تلویزیون اسپری نکنید، اما مقدار کمی آب را در گوشه پارچه میکروفیبر قرار دهید. هرگز از مایعات، موم یا مواد شیمیایی تمیز کننده استفاده نکنید. تلویزیون را خاموش کرده و بگذارید چند دقیقه قبل از خاموش شدن از برق خنک شود. برای تمیز کردن صفحه، آن را به آرامی با یک پارچه تمیز کننده میکروفیبر پاک کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + سه =