نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه عیب یابی تلویزیون اسکپتر بعد از شکستگی

مشکلات تلویزیون اسکپتر اغلب با یک فرآیند عیب یابی اساسی به راحتی برطرف می شوند. یک تنظیم مجدد ساده یا اجرای اولیه از طریق گزینه های سخت افزار و منو می تواند مشکلات بی شماری را برطرف کند. در برخی موارد، با این وجود، مشکلات صفحه نمایش یا سخت افزار داخلی می تواند نیاز به تعمیر یا تعویض تخصصی داشته باشد. مراحل اساسی عیب یابی تنها به چند دقیقه زمان نیاز دارد و اغلب قادر است تلویزیون را به حالت عادی برگرداند.

تنظیم مجدد تلویزیون اسکپتر

اجرای یک تنظیم مجدد می تواند بسیاری از مسائل متناوب با تلویزیون را حل کند. دو نوع بازنشانی وجود دارد که چرخه برق ساده محبوب ترین و ساده ترین حالت برای اجرای آن است. تنظیم مجدد کارخانه گزینه دوم است و تنظیمات را به جای اصلی برگرداند گویا تلویزیون کاملاً جدید است و برای اولین بار استفاده می شود.

برای اجرای چرخه برق، به سادگی تلویزیون را از برق بکشید و چند دقیقه صبر کنید چون تمام برق از سیستم خارج می شود. هر دستگاه متصل را نیز از برق جدا کنید تا مطمئن شوید همه چیز در همان لحظه مجدداً تنظیم می شود. پس از افزایش برق یا قطعی برق، برای رفع مشکلات جزئی غالباً تنظیم مجدد ضروری است. برق را برگردانید و تلویزیون را روشن کنید تا وضعیت بررسی شود.

تنظیم مجدد چرخه برق می تواند مشکلات صوتی و تصویری جزئی را حل کند، اما تشخیص تغییر غیر عمدی در تنظیمات دشوارتر است. تنظیم مجدد کارخانه گزینه بهتری برای مشکلات مداوم است. با کنترل از راه دور وارد تنظیمات منو شوید و گزینه Set Up را انتخاب کنید. بعد، روی Reset to Factory کلیک کنید تا تنظیمات به حالت عادی برگردند. برای اطمینان از تأثیر مجدد تنظیم مجدد کارخانه، تلویزیون را خاموش و سپس دوباره روشن کنید.

این را ببینید  نشانه خرید تلویزیون جدید

سخت افزار را بررسی کنید

اگر با تنظیم مجدد تلویزیون اسکپتر مشکلی برطرف نشود، بررسی سخت افزار ممکن است مشکلات مربوط به تصویر و صدا را برطرف کند. با بررسی ساده سایش و پارگی کابل ها شروع کنید. اطمینان حاصل کنید که اتصالات قطع است زیرا اتصال کابل کمی شل باعث مشکلات مکرر می شود. کابل های صوتی و HDMI به ویژه برای عملکرد مهم هستند.

اگر هرکدام از این کابل ها ساییدگی دارند، به سادگی تعویض کابل ها را در نظر بگیرید. یکی از روش های آسان دانستن اطمینان، تعویض کابل دیگری برای آزمایش سیستم است. اگر کابل جدید مشکل را حل کند، احتمالاً کابل قدیمی شما بد است. در صورت ادامه مشکل، کابل ها خوب هستند و دلیل اصلی آن مسئله دیگری است.

پس از بررسی و جایگزینی سخت افزار خارجی مانند کابل ها، جعبه های ماهواره ای یا کابلی و سیستم های صوتی خارجی، مشکلات احتمالی ممکن است به دلیل وجود یک مشکل داخلی در تلویزیون باشد. در این مرحله، مراجعه به خدمات تعمیرات حرفه ای یا پشتیبانی مشتری بهترین گزینه است.

پشتیبانی تلویزیون اسکپتر

اسکپتر یک سرویس پشتیبانی مشتری بصورت آنلاین و تلفنی ارائه می دهد تا در حل مسائل خاص مدل های تلویزیونی خود کمک کند. قبل از درخواست قیمت برای تعمیر حرفه ای، خدمات گارانتی را مستقیماً از طریق Scepter یا از طریق محل خرید بررسی کنید. بسیاری از خرده فروشان ضمانت تمدید شده را از طریق برنامه های داخلی ارائه می دهند که شامل تعمیرات یا تعویض ها نیز می شود.

پس از انجام تحقیقات گارانتی و تشخیص اینکه بهترین گزینه برای تعمیر، با تیم پشتیبانی تماس بگیرید و یا کمک کنید. آنها می توانند مراحل مختلف عیب یابی و تشخیص را برای شما پیش ببرند که برخی از آنها مانند چرخه برق و تنظیم مجدد کارخانه اضافی خواهند بود. اگر آنها نمی توانند این مشکل را برطرف کنند، از یک سرویس محلی تعمیر لوازم الکترونیکی استفاده کنید تا مشکل را برطرف کند یا تلویزیون را کاملاً جایگزین کنید.

این را ببینید  سوختن لامپ پنل تلویزیون

هنگام تعویض دستگاه تلویزیون را به بیرون پرتاب نکنید. بازیافت وسایل الکترونیکی مهم است و حتی ممکن است یک تلویزیون سوعملکرد را به شخص دیگری که علاقه مند به ادامه تعمیرات است بفروشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 16 =