نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

وقتی دستگاه الکترونیک خیس می شود چه اتفاقی می افتد؟

اما با خیس شدن صفحه مدار، چند عمل مختلف اتفاق می افتد. مدار کوتاه. آب یک مسیر مستقیم / کوتاه به سمت اجزا ایجاد می کند بنابراین اجزا ممکن است برق بیشتری نسبت به آنچه برای آنها طراحی شده دریافت کنند. آب + باتری + فلز باعث خوردگی الکترولیتی می شود.

چگونه می توانیم خط عمودی در تلویزیون LCD را درست کنسم؟

اگر تلویزیونی را مشاهده می کنید که خطوط عمودی رنگی را نشان می دهد، سعی کنید به آرامی در مناطق مختلف پشت تلویزیون ضربه بزنید، ممکن است ببینید خطوط رنگی عمودی کاملاً از بین می روند یا ممکن است از شدت آنها کاسته شود. در این صورت، شما ممکن است به سادگی یک سیم کشی شل داشته باشید.

آیا می توان تلویزیون پلاسما را درست کرد؟

یک تکنسین تعمیر ممکن است صدها دلار برای تعمیر تلویزیون پلاسما هزینه کند، اما شما می توانید با تعمیر تلویزیون خود در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. شما می توانید مشکلات داخلی تلویزیون پلاسما مانند پیکسل های مرده، سوختن صفحه و سایر اعوجاجات را برطرف کنید. برخی از مشکلات تلویزیون های پلاسما را می توان در خانه برطرف کرد.

چگونه از صفحه لپ تاپ رطوبت دریافت می کنید؟

یک پارچه خشک برداشته و مایع اضافی سطح لپ تاپ را پاک کنید – به خصوص در نزدیکی صفحه کلید، دریچه ها یا درگاه ها – و درب آن را تا جایی که باز است باز کنید. لپ تاپ را زیر و رو کنید، آن را روی حوله یا چیز جاذب قرار دهید و اجازه دهید آب از آن خارج شود.

این را ببینید  با LCD شکسته تلویزیون چکار کنیم

چه وقت آنها ساخت تلویزیون های LCD را متوقف کردند؟

فناوری LCD پس از اولین نمایشگر صفحه تخت در دهه 1960، تولیدکنندگان شروع به دور شدن از فناوری پلاسما به نفع نمایشگرهای کریستال مایع (LCD) کردند.

چه مدت طول می کشد تا وسیله های الکترونیک خشک شود؟

دستگاه را حداقل 48 ساعت کامل در ظرف بگذارید. دستگاه شما ممکن است به مدت زمان طولانی تری در ماده خشک کننده بستگی داشته باشد که بستگی به مدت طولانی و کاملا غوطه ور شدن آن دارد. در بعضی موارد ممکن است لازم باشد دستگاه چندین روز یا حداکثر یک هفته بنشیند – بدون اینکه بخواهید ببینید آیا دوباره روشن می شود یا خیر.

آیا رطوبت می تواند تلویزیون را خراب کند؟

خطر ناشی از رطوبت بالا از چگالش ناشی می شود. رطوبت در حالی که رطوبت در هوا باقی می ماند برای تلویزیون خطرناک نیست، اما هر شرایطی باعث ایجاد تراکم می شود باعث ایجاد شورت برقی یا آسیب دیگری به قطعات الکترونیکی شود. تا اینجا قطعا متوجه شده‌اید که رطوبت می‌تواند منجر به آبخوردگی و آبخوردگی منجر به تعمیر تلویزیون آبخورده می‌شود. در این شرایط باید چه اقدامی انجام داد؟ قطعا مراجعه به یک نمایندگی معتبر و متعهد نسبت به این حوزه بهترین انتخاب می‌باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =