نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

کارهایی که باید در هنگام ابخوردگی کابل انجام دهید

در نهایت شما باید کابل کواکسیال خود را دوباره به آنتن یا نقطه اول خاتمه تعویض کنید، بنابراین باید چند کابل کواکسیال با کیفیت خوب و چند فیش و فیبر کابل خریداری کنید. اگر این کار دسترسی به سقف شما را در بر دارد، ممکن است بخواهید با یک شرکت هوایی تلویزیون در منطقه خود تماس بگیرید تا این کار را برای شما انجام دهد.

اگر کابل کواکسیال شما در وضعیت بسیار ضعیفی قرار دارد، احتمال اینکه آنتن شما نیز در وضعیت نامناسبی باشد وجود دارد زیرا اغلب این موارد به طور هم زمان نصب می شوند. در واقع، با قدیمی شدن و زنگ زدگی اتصالات، ممکن است بدون جایگزینی هوای خود، اتصال کابل جدید امکان پذیر نیست.

اقدامات کوتاه مدت موقت

شما کاملاً نمی خواهید آب به تلویزیون وارد شود زیرا می تواند به آن آسیب برساند. بنابراین، من توصیه می کنم کابل را به طور کامل جدا نکنید و آن را در یک ظرف کوچک قرار دهید، زیرا احتمالاً پلاگین هوا نشت آب قهوه ای دارد که می تواند فرش شما را لکه دار کند، اما اگر شما به تلویزیون متصل هستید، می توانید موارد زیر را در اینجا امتحان کنید خطر خود شما

1- به کابل هوایی بپیوندید یا یک فلش را با یک قسمت تازه کابل که به تلویزیون شما متصل است وصل کنید. این کار معمولاً باعث می شود که آب در قسمت اتصال جمع شود و دیگر به سمت تلویزیون شما نرود.

2- مقداری از PVC را قبل از ورود به تلویزیون جدا کرده و درون یک ظرف کوچک شیشه قرار دهید. با این کار قبل از ورود آب به تلویزیون، یک نقطه خروج ایجاد می شود. هنگام انجام این کار باید بسیار مراقب باشید که فقط پی وی سی را برش دهید و نه از طریق سیم کابل و به داخل هادی وسط بروید.

این را ببینید  علائم تلویزیون آبخورده

نکاتی برای جلوگیری از نفوذ آب در تلویزیون کابل هوایی و تلویزیون

در این بخش مواردی را بیان می کنم که می توانید برای جلوگیری از پر شدن کابل در آینده دوباره انجام دهید.

کابلهای پایدار UV با کیفیت خوب را در خارج نصب کنید

من فکر می کنم بیشتر افراد فقط تصور می کنند کابل های کواکسیال که نصب می کنند برای استفاده در فضای باز مناسب است. در حالی که این معمولاً درست است، اما همیشه اینطور نیست. کابل هایی که برای استفاده در فضای باز طراحی نشده اند، در معرض تابش مستقیم نور خورشید که به شما اجازه ورود آب می دهد، به سرعت از بین می روند.

از همه پیوست های خارجی خودداری کنید

در صورت امکان سعی کنید به طور کلی از پیوستن خارجی جلوگیری کنید. اگر فقط تلویزیون دارید، بهتر است یک بخش کابل کواکسیال داشته باشید که تلویزیون هوایی تلویزیون یا رادیوی رادیویی را بدون اتصال به تلویزیون متصل کند. در حالی که اتصال کواکسیال ضد آب و هوا معمولاً خوب است، فقط با داشتن یک نقطه ضعف جایی که آب می تواند وارد کابل شود فراهم می شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 20 =