نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

استفاده از تلویزیون خود. اگر فکر می‌کردید تلویزیون‌ها فقط می‌توانند برنامه‌ها و فیلم‌های تلویزیونی را برای شما پخش کنند، اشتباه می کنید. اکنون می‌توانید از تلویزیون برای گشت و گذار در اینترنت استفاده کنید، می‌توانید آن را به تلفن همراه خود وصل کنید تا ویدیوها، عکس‌ها و موسیقی را روی صفحه بزرگ پخش کنید و موارد دیگر. تنها چیزی که نیاز دارید یک اتصال Wi-Fi، پورت HDMI، یک کابل HDMI و یک Google Chromecast است. در این مقاله نحوه استفاده بهینه از تلویزیون قرار داده شده است.

استفاده از تلویزیون خود

 اتصال به اینترنت و استفاده از تلویزیون

اکثر تلویزیون‌ها امروزه تلویزیون‌های هوشمند هستند، به این معنی که دارای WiFi هستند. آنها یک آداپتور بی سیم داخلی دارند، بنابراین اتصال به اینترنت فقط چند ثانیه طول می کشد.

اما برای اینکه این گزینه کار کند، باید روتر را در همان اتاقی قرار دهید که تلویزیون شما در آن قرار دارد. این به شما امکان دسترسی به برنامه ها را می دهد، بنابراین می توانید از تلویزیون خود برای مرور شبکه، شبکه در فیس بوک، توییتر، اسکایپ و بازی استفاده کنید. بازی ها و غیره. همچنین اتصال به اینترنت بسیار ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که…

  • به دکمه منو روی کنترل تلویزیون خود بروید
  • گزینه تنظیمات شبکه را انتخاب کنید و سپس یک اتصال بی سیم را راه اندازی کنید
  • نام شبکه بی سیم را برای Wi-Fi خانگی خود انتخاب کنید
  • رمز وای فای خود را با استفاده از کنترل از راه دور تایپ کنید و شروع به گشت و گذار کنید
این را ببینید  صدای تلویزیون بعد از شکستگی

 پخش ویدئوها

اتصال تلویزیون به اینترنت مزایای زیادی دارد…

الف) استفاده از اتصال بی سیم اتاق شما را بدون سیم از یک سر به سر دیگر آویزان نگه می دارد.

ب) اگر از آن سریال‌ها و فیلم‌های روزانه خسته شده‌اید، می‌توانید ویدیوهای انتخابی خود را در تلویزیون پخش کنید. یوتیوب یا نتفلیکس می توانند ناجی شما باشند یا می توانید به سادگی تلفن، تبلت یا لپ تاپ خود را روی تلویزیون قرار دهید و از فیلم ها یا موسیقی های ذخیره شده لذت ببرید.

آیا می دانید: 10 دلیل خرابی پنل تلویزیون

 برای بازی

چه از یک تلویزیون مقرون به صرفه یا یک تلویزیون پیشرفته استفاده کنید، تلویزیون شما می تواند برای اهداف بازی استفاده شود. اگر یک تلویزیون رده بالا باشد، هیچ چیز شبیه آن نیست! آنها برای یک تجربه بازی خوب، به خصوص برای PS4 و Xbox بهترین هستند. اگر ایده شما از داشتن یک تلویزیون بزرگ عمدتاً برای بازی است، ما قطعا یک تلویزیون 4k را توصیه می کنیم. تلویزیون های 4K رزولوشن 3840 در 2160 را نمایش می دهند که آن را برای بازی مناسب می کند. در مورد صدا صحبت کنید و برای بازی های واقع گرایانه بسیار عالی است. البته، گران است، اما اگر دیوانه بازی هستید، کاملاً ارزش هزینه کردن را دارد.

آیا می خواهید تلویزیون خود را به تلویزیون هوشمند تبدیل کنید؟

این کار با استفاده از Google Chromecast نیز امکان پذیر است. این یک راه راحت برای پخش برنامه های تلویزیونی، موسیقی و فیلم های مورد علاقه شما از یک دستگاه تلفن همراه یا رایانه شخصی به صفحه نمایش بزرگ است. استفاده از Chromecast به شما امکان می دهد محتوای ذخیره شده محلی را از تلفن یا لپ تاپ خود به Chromecast ارسال کنید.

این را ببینید  علت چشمک زدن چراغ تلویزیون

شما به سادگی آن را به پورت HDMI تلویزیون خود وصل کرده و به شبکه اینترنت منزل خود وصل می کنید. سپس این دستگاه به عنوان پورتالی برای برنامه های پخش جریانی مورد علاقه شما در دستگاه تلفن همراه شما عمل می کند تا به تلویزیون شما ارسال شود. این دانگل کوچک همچنین بر روی همه دستگاه‌ها، از جمله تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند اندروید، آی‌پد و آیفون و کروم برای ویندوز و Mac OS X اجرا می‌شود.

تعمیر تلویزیون آبخورده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 8 =