نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

 ترک های تلویزیون. تلویزیون یک شی بسیار صمیمی در زندگی روزمره ما است. تلویزیون نه تنها ما را سرگرم می کند و ما را در مورد اتفاقات اطرافمان آگاه می سازد، بلکه به متحد شدن خانواده ها در چندین خانه کمک می کند تا با هم فیلم ها و برنامه های تلویزیونی مورد علاقه خود را نگاه کنیم. و با وجود این که عصر ابزارهای دستی است، هنوز افراد زیادی در اطراف هستند که تلویزیون را به موبایل ترجیح می دهند. بدون شک، وقتی تلویزیون مورد علاقه شما صفحه نمایش ترک خورده می شود، احساس وحشتناکی می کنید.

اگرچه شکستگی صفحه تلویزیون چیزی نیست که اغلب اتفاق بیفتد. اما وقتی این اتفاق می افتد، هر تعمیرکاری نباید وظیفه تعمیر آن را بر عهده بگیرد. در عوض، فقط باید از کارشناسانی دعوت شود که کار را در داخل یا خارج منزل انجام دهد. علاوه بر این، در اینجا موارد و پیشنهادات مهمی وجود دارد که مستقیماً از کارشناسان ما ارائه شده است که باید قبل از اقدام در تعمیر صفحه تلویزیون ترک خورده از آنها عبور کنید.

 ترک های تلویزیون

دلایل رایج شکستگی صفحه تلویزیون

در مرحله اول، سوال این است که چگونه صفحه نمایش تلویزیون می تواند ترک بخورد. خوب، دلایل زیادی برای این وجود دارد. در بیشتر موارد به طور تصادفی آسیب می بیند. لگد زدن یا ضربه زدن کودک شما به توپی که متأسفانه در قلب تلویزیون قرار می گیرد! یا، تلویزیون، که به طور نامطمئن در لبه میز قرار گرفته، واژگون می شود و شکاف ایجاد می کند! و گاهی ممکن است هنگام جابجایی یا نصب آن را رها کنید.

این را ببینید  حذف خطوط از صفحه تلویزیون LCD

بنابراین توصیه می شود تلویزیون خود را دور از دسترس بچه ها قرار دهید و بهتر است اجازه ندهید بچه ها در آن اتاق با توپ بازی کنند. همچنین نصب و جابجایی آن (از مکانی به مکان دیگر) باید بدون نقص و ترجیحاً با کمک متخصصان آموزش دیده انجام شود.

شاید این مقاله را دوست داشته باشید: تعویض راحت صفحه نمایش شکسته تلویزیون

راه حل های برای رفع خرابی

حال، سوال بعدی این است که اگر صفحه تلویزیون شما ترک بخورد چه می شود؟ آیا این پایان داستان است (همانطور که به نظر می رسد برخی از مقالات اینترنتی ادعا می کنند) یا هنوز می توانید آن را با موفقیت تعمیر کنید؟

به آسیب دسترسی پیدا کنید: وقتی صفحه تلویزیون ترک می‌خورد، ممکن است چندین سطح از شدت وجود داشته باشد و ممکن است با هر چیزی از صفحه نمایش کاملاً مرده گرفته تا خطوط کوچک در تصویر، و بدون تصویر، بدون صدا تا کیفیت تصویر ضعیف مواجه شوید.

قبل از اینکه امید خود را از دست بدهید، ابتدا باید یک نفس آرام بکشید و به آسیب دسترسی پیدا کنید و به گزینه های پیش روی خود فکر کنید.

مگر اینکه در الکترونیک مهارت داشته باشید، نباید سعی کنید مشکل را در خانه حل کنید، به خصوص اگر یک CRT صفحه تخت باشد. اغلب اوقات، در نهایت به اشتباه آن را لمس می کنید و احتمالاً دچار یک تکان شدید می شوید.

بررسی گارانتی تلویزیون

یک کار ممکن در اینجا این است که کاغذها را بیرون بیاورید و بررسی کنید که آیا تلویزیون هنوز در دوره گارانتی است یا خیر. اگر بله، تنها کاری که باید انجام دهید این است که تلویزیون را به مرکز خدمات مجاز ببرید (لطفاً برای دریافت خدمات واقعی، فقط در یک مرکز خدمات مجاز با بچه ها تماس بگیرید). به احتمال زیاد، شما یک تعمیر رایگان یا یک تعمیر پولی یا جایگزینی دریافت خواهید کرد (بستگی به دلیل آسیب و بندهای فرعی در قرارداد گارانتی از سازنده/تامین کننده تلویزیون شما دارد).

این را ببینید  طول عمر تلویزیون LCD

دریافت تعمیر حرفه ای و مجاز

بردن تلویزیون خود به یک مرکز خدمات حرفه ای و مجاز بهترین انتخاب شما برای زنده کردن صفحه تلویزیون است. اگر چنین مشکلی را در صفحه تلویزیون Synix خود مشاهده کردید، بلافاصله به نزدیکترین مرکز خدمات Carlcare خود بروید. تکنسین های آموزش دیده تلویزیون ما آن را به طور کامل بررسی می کنند و جزئیات دقیق آسیب را ارائه می دهند و همچنین تعمیر مقرون به صرفه ای را ارائه می دهند.

ما در تعمیر صفحه تلویزیون ترک خورده با برندهای مختلف مهارت داریم. در صورتی که تلویزیون شما اخیرا خریداری نشده باشد و دوره گارانتی به پایان رسیده باشد، ما بهترین تعمیر را با بهترین قیمت همراه با مشاوره معتبر و حرفه ای کارشناسان خود تضمین می کنیم.

تعمیر تخصصی تلویزیون آبخورده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 14 =