نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اگر تلویزیون LED شما خیس شود چه اتفاقی می افتد؟

آیا تا به حال فکر کرده اید که اگر تلویزیون LED شما خیس شود چه اتفاقی می افتد؟  برای تهیه یک مکان مناسب برای سرگرمی در فضای باز، مجبور نیستید به دردسر و هزینه خرید یک تلویزیون خارجی در فضای باز بپردازید. SealTV برای کسری از هزینه یک تلویزیون تخصصی دارای محفظه کاملا ضد آب، ضد دستکاری و ضد حریق است، به علاوه تقریباً می توانید از هر تلویزیون صفحه تختی که از قبل دارید استفاده کنید. تلویزیون خود را در محفظه شیک و مهر و موم شده قرار دهید و بدون نگرانی در جهان، آن را کاملاً برای استفاده در خارج اصلاح کنید.

صدمات وارد شده بر تلویزیون

اگر هشدارهای ما را نادیده بگیرید یا اگر به طور تصادفی تلویزیون خود را خیس کنید، باید نگران باشید. خیلی نگران باشید نیازی به رطوبت زیاد هم نیست، شبنم یا پاشیده شدن از یک شلنگ باغ یا نصف لیوان آب کافی است تا صدمات جبران ناپذیری به صفحه نمایش شما وارد کند.

در اینجا چند مرحله مهم وجود دارد که اگر تلویزیون در معرض میزان رطوبت قرار دارد باید آنها را دنبال کنید:

  • واحد را خاموش کنید (و آن را خاموش نگه دارید)
  • آن را از دیوار جدا کنید
  • آن را به یک مرکز تعمیر تلویزیون ببرید

بررسی دستگاه

این بدان دلیل است که اجزای صفحه نمایش شما و اجزای تخته سخت با یک شانه خوب از دندانهای مسی با یکدیگر صحبت می کنند. از مس استفاده می شود زیرا یک رسانای الکتریکی کامل است. فوق العاده سریع و کارآمد است، همچنین بسیار شکننده است، به همین دلیل تلویزیون های داخلی شما باید محدود به یک محیط کنترل شده باشند.

این را ببینید  چشمک زدن نور OPC تلویزیون شارپ

تلویزیون مرطوب علائم را خیلی سریع نشان می دهد

آب هادی خارق العاده دیگری (با ثبات کمتر) برق است. ترکیب کاملی از آب، مس و برق مخلوط خورنده ای به نام الکترولیز ایجاد می کند که باعث سوزاندن مس و از بین رفتن سیستم های ارتباطی بین صفحه نمایش و سیم کشی شما می شود. کشنده است. تلویزیون شما قابل تعمیر نیست.

به همین دلیل ضروری است که تلویزیون خود را خاموش، از برق بکشید و دیگر از آن استفاده نکنید تا زمانی که توسط یک تکنسین معتبر بررسی، تمیز و خشک شود. مشکلی که پیش می‌آید این است که تکنسین مناسب و کار درست از کجا پیدا کنیم؟ پاسخ این سوال تنها یک لینک است! بله درست شندید، اگر تلویزیون شما دچار آبخوردگی شده است و آن را از برق کشیده‌اید تا در مرحله بعدی به فکر تعمیرات باشید، تنها کافیست به صفحه تعمیر تلویزیون آبخورده مراجعه کنید و با ثبت سفارش مشکل خود را مطرح کنید. نمایندگی ما به شما تضمین تعمیرات را می‌دهد که تلویزیون شما را به روز اولش برگرداند.

خیس شدن تلویزیون LED
خیس شدن تلویزیون LED

در خارج، تلویزیون شما در معرض خطر قرار گرفتن در معرض شبنم، رطوبت، باران، گرد و غبار، آب پاش ها و حشرات است که هیچ یک از آنها تحت پوشش بیمه شما نیستند.

زودتر وارد این کار شوید و تلویزیون شما، فقط با هزینه تعمیر مشکلات شما، می تواند به شما برگردانده شود. سعی کنید از تلویزیون صفحه تخت مرطوب استفاده کنید و آن را به مرکز بازیافت ارسال می کنید.

می فهمید که حتی مقدار کمی رطوبت می تواند به سرعت آسیب برساند. این همچنین یک نمایش عالی است که برق، آب و مدارها را مورد خرابی قرار می دهد.

این را ببینید  4 نشانه خرابی تلویزیون LED

بیشتر مراکز تعمیرات به شما می گویند که باید تلویزیون را بن کنید، در این فیلم پیشنهادهایی برای چگونگی تعویض پانل صفحه نمایش LCD یا برداشته شدن دندانهای مسی و پوشاندن آن با یک ماده رسانا وجود دارد. کار خسته کننده و گران به نظر می رسد و شما هرگز به یک سیستم پچ کاری اعتماد یکسانی نخواهید داشت. در مورد مکان یابی صفحه جدید … باید eBay و سایت های مشابه را جستجو کنید تا یک صفحه و اجزا مناسب و با کیفیت مناسب به عنوان قطعات پیدا کنید و سپس یک فناوری را پیدا کنید که مایل به جمع آوری مجدد آن برای شما باشد.

به همان اندازه که به نظر می رسد دردناک است، بنابراین یک قانون ساده را دنبال کنید. قبل از بردن تلویزیون به تلویزیون، محصور آن شوید.

اگر تلویزیون شما خیس شد، مثل این Bravia، یک آمار تلویزیون نیست. از غرور و شادی خود در یک پوشش ضد آب و هوا محافظت کنید و با مسئولیت تماشا کنید!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + شانزده =