نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

در صورت خیس شدن ریموت کنترل چه باید کرد؟

ممکن است برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که هنگام تماشای فیلم و سریال اب و چای بر روی ریموت کنترل شما ریخته شده و دستگاه را خیس کند.

جعبه کمک های اولیه خانگی

برای صرفه جویی در کنترل از راه دور Roku خود، می توانید این مراحل فوری را امتحان کنید که در واقع یک واکنش طبیعی در برابر هر فاجعه بزرگی است که باعث ریختن مایع در هر یک از دستگاه های شما می شود:

مرحله 1. آن را پاک کنید

یک پارچه تمیز، ترجیحاً پنبه را بگیرید و سعی کنید هر ذره مایعات اضافی را خیس کنید. اطمینان حاصل کنید که به هر گوشه ای برسید. سعی کنید کنترل از راه دور را کمی تکان دهید تا مایعات بیشتری از آن خارج شود و سپس آن را با پارچه پاک کنید.

مرحله 2. باتری ها را جدا کنید

احتمالاً بصری ترین کار این است که سریعاً باتری ها را بیرون بیاورید. باتری ها اتصال کوتاه نمی شوند بنابراین می توانید آنها را خشک کنید (در صورت مرطوب بودن) و حتی قبل از خشک شدن آنها را زیر شیر آب تمیز کنید.

مرحله 3. خشک شدن بیشتر

بعد از اینکه باتری ها را جدا کردید، ریمو Roku خود را بگذارید تا برای مدتی خشک شود. احتمالاً با استفاده از یک مسواک نرم یکبار دیگر از سطح ریموت عبور کرده و مایع باقیمانده را در ریموت جذب کنید.

گزینه دیگر استفاده از سشوار است. برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد پلاستیک ریموت، آن را روی دمای ملایم تنظیم کنید و تمام تلاش خود را برای خشک شدن کامل آن انجام دهید.

این را ببینید  تعویض راحت صفحه نمایش شکسته تلویزیون

مرحله 4. آیا باید روش برنج را امتحان کنید؟

روش برنج در نقطه ای از (جنجال) است زیرا مردم یا به آن قسم می خورند یا فکر می کنند که این احمقانه ترین ایده تاکنون است. معنی آن این است که شما باید هر دستگاهی که با مایع تماس پیدا کند، از جمله از راه دور Roku خود را در برنج نپخته غوطه ور کنید. این می تواند یک ظرف یا کیسه قفل زیپ پر از برنج باشد. سپس ریموت را به مدت 24 تا 36 ساعت در آنجا بگذارید.

ظاهراً، برنج نپخته ظرفیت جادویی برای جذب مایعات از هر دستگاهی دارد. و این ممکن است خیلی درست باشد، اما حتی اگر تمام مایعات از راه دور از بین برود، به این معنی نیست که دوباره کار می کند. آسیب به ریموت ممکن است غیرقابل جبران باشد.

و این تقریباً تمام آنچه یک جعبه کمک های اولیه خانگی می تواند برای ریموت آغشته شما انجام دهد. ممکن است بسیار خوش شانس باشید و تمام این مراحل برای ایجاد رکوت جدید Roku شما کافی است. فقط فراموش نکنید که دوباره باتری ها را دوباره داخل آن قرار دهید.

ارجاع تلویزیون به تعمیرگاه
ارجاع تلویزیون به تعمیرگاه

ارجاع به تعمیرگاه تلویزیون آبخورده

توضیحاتی که در ارتباط با بخش‌های قبلی داده شد مربوط به ریموت آبخورده بود؛ اما سوالی که در اینجا پیش می‌آید این است که اگر تلویزیون یا LCD دچار آبخوردگی شود و با مایعات تماس پیدا کند می‌توان از همان مراحل قبلی استفاده کرد؟ جواب این سوال نه مطلق می‌باشدو در این حالت شما نیاز دارید تا به مکانی که تعمیر تلویزیون آبخورده انجام می‌دهد مراجعه کنید و از خدماتشان بهره مند شوید. سایت repairing-panel.ir می‌تواند این کار را به صورت کاملا تخصصی برای شما مخاطبان عزیز انجام دهد.

این را ببینید  خیس شدن تلویزیون LED

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + شش =