نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چه عواملی باعث خرابی صفحه LCD تلویزیون می شود؟

گرما، سرما، رطوبت یا رطوبت شدید می تواند به طور دائمی به صفحه نمایش تلویزیون صفحه تخت آسیب برساند. رطوبت می تواند باعث اتصال کوتاه مدار در داخل تلویزیون شود، در حالی که گرمای زیاد یا سرما می تواند توانایی تغییر رنگ مناسب پیکسل ها را مختل کند.

چگونه تلویزیون ال ای دی خود را خشک کنم؟

به همین دلیل ضروری است که تلویزیون خود را خاموش، از برق بکشید و دیگر از آن استفاده نکنید تا زمانی که توسط یک تکنسین معتبر بررسی، تمیز و خشک شود.

اگر تلویزیون LED شما خیس شود چه اتفاقی می افتد؟

  • واحد را خاموش کنید (و آن را خاموش نگه دارید)
  • آن را از دیوار جدا کنید.
  • آن را به یک مرکز تعمیر تلویزیون ببرید.

 چگونه می توانم تلویزیون خود را از رطوبت محافظت کنم؟

تلویزیون را به خشک ترین محیطی که می توانید پیدا کنید منتقل کنید یا کولر گازی یا رطوبت گیر را در قسمت نزدیک روشن کنید. دامنه ذخیره سازی رطوبت در بیشتر تلویزیونها تا 95 درصد است، بنابراین به راحتی می توان تلویزیون را خاموش کرد تا هوا خشک شود و بعداً بتواند به راحتی از آن استفاده کند.

وقتی الکترونیک خیس می شود چه اتفاقی می افتد؟

اما با خیس شدن صفحه مدار، چند عمل مختلف اتفاق می افتد. مدار کوتاه. آب یک مسیر مستقیم / کوتاه به سمت اجزا ایجاد می کند بنابراین اجزا ممکن است برق بیشتری نسبت به آنچه برای آنها طراحی شده دریافت کنند. آب + باتری + فلز باعث خوردگی الکترولیتی می شود.

این را ببینید  علت ایجاد خطوط افقی صفحه تلویزیون

آیا تلویزیون های LCD نشت می کنند؟

اگرچه صفحه LCD نشت می کند، اما شکافی در سطح وجود ندارد. دلایل و تعمیرات: صفحه کریستال مایع تحت فشار قرار گرفته یا تحت تأثیر نیروی خارجی قرار گرفته و باعث پارگی و نشت صفحه بلور مایع می شود.

به گفته کارشناسان، برای ایجاد صدمه قابل توجه به لوازم الکترونیکی مانند رایانه، سطح رطوبت بسیار بالا یعنی حدود 70 – 85٪ لازم است. بنابر این برای پاسخ به پرسش شما؛ رطوبت ساز در صورت استفاده صحیح به هیچ وجه به لوازم الکترونیکی شما آسیب نمی رساند.

چه عواملی باعث ایجاد لکه های سیاه در صفحه های LCD می شوند؟

در بهترین حالت، لکه های سیاه در اثر آلودگی، گرد و غبار یا بقایای جمع شده در سطح صفحه ایجاد می شوند. با این حال، پیکسل های مرده یا گیر کرده در اثر سوf عملکرد داخلی نیز می توانند منجر به ایجاد لکه های سیاه شوند. لکه های سیاه در صفحه های LCD در نتیجه آلودگی، یا پیکسل های مرده یا گیر کرده است.

چگونه صفحه تلویزیون LG خود را تمیز کنم؟

LG: فقط با پارچه خشک تمیز کنید. هنگام تمیز کردن، سیم برق را از برق بکشید و با پارچه نرم آن را به آرامی پاک کنید تا از خاراندن آن جلوگیری شود. آب یا مایعات دیگر را مستقیماً روی تلویزیون اسپری نکنید زیرا ممکن است برق گرفتگی رخ دهد. با مواد شیمیایی مانند الکل، مواد رقیق کننده یا بنزین تمیز نکنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =