نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش رفع صدای تلویزیون بعد از شکستگی

بنابراین تلویزیون فیلیپس شما روشن نمی شود و به جای نمایش یک تصویر ، صدای جیک جیک آزار دهنده ای ایجاد می کند. تلویزیون ها با گذشت سالها پیچیده تر شده و تعمیر آنها توسط افراد غیر متخصص سخت تر شده است. مانند اکثر وسایل الکترونیکی ، چند راه حل ساده نیز وجود دارد که می تواند به شما کمک کند. با این حال ، صدای جیرجیرک به طور کلی نشان دهنده یک مشکل جدی است که ممکن است برای تعمیر تلویزیون فیلیپس شما به یک متخصص آموزش دیده نیاز داشته باشد.

صدای تلویزیون بعد از شکستگی

مرحله 1 رفع صدای تلویزیون بعد از شکستگی

چند عکس هوای فشرده به دریچه های تلویزیون خود بپاشید. با گذشت سالها ، گرد و غبار می تواند ایجاد شده و باعث انسداد سیگنال یا افزایش ریز در سیستم شما شود. از بین بردن گرد و غبار می تواند به رفع این مشکلات کمک کند.

شاید این مقاله را دوست داشته باشید: آبخوردگی صفحه LCD تلویزیون های هوشمند

مرحله 2

تلویزیون خود را به طور کامل از تمام منابع تغذیه و همچنین سایر اجزا جدا کنید و آن را برای این کار تا چهار ساعت بگذارید. با این کار یک تنظیم مجدد سخت در تلویزیون انجام می شود و همراه با از بین بردن گرد و غبار ، ممکن است انسداد موجود را از بین ببرد.

مرحله 3

برای تعمیر تلویزیون خود با یک تکنسین آموزش دیده تماس بگیرید. صدای جیر جیر نشان دهنده وجود مشکلی در ترانسفورماتور و آداپتور برق شما است. این احتمالاً قسمت جدیدی را برای تلویزیون شما ضروری می کند.

این را ببینید  حذف نقطه سیاه صفحه تلویزیون

چگونه بفهمیم تلویزیون شما شکسته است؟

چندین مسئله می تواند از روشن شدن تلویزیون شما جلوگیری کند ، بعضی از آنها هیچ ارتباطی با کیفیت یا وضعیت تلویزیون ندارد. با کمی عیب یابی ، ممکن است بتوانید مشکل را پیدا کرده و برق را بازیابی کنید. در غیر این صورت ، یک تکنسین واجد شرایط باید نگاهی بیندازد. مهم نیست که علت مشکل چیست ، خودتان اقدام به تعمیر تلویزیون نکنید ، مگر اینکه صلاحیت این کار را داشته باشید.

مرحله 1 شناسایی صدای تلویزیون بعد از شکستگی

بررسی کنید که تلویزیون به پریز برق متصل است.

مرحله 2

اگر تلویزیون روشن نمی شود ، آن را به پریز برق دیگری متصل کنید. اگر انجام این کار باعث روشن شدن تلویزیون شود ، مشکل اصلی پریز برق است.

مرحله 3 رفع صدای تلویزیون بعد از شکستگی

تلویزیون خود را روشن کنید. اگر هنگام استفاده از کنترل از راه دور تلویزیون روشن نمی شود ، دکمه “پاور” را در زیر صفحه آن فشار دهید. اگر تلویزیون روشن شد ، باید باتری های کنترل از راه دور را تعویض کنید.

مرحله 4

اگر تلویزیون شما هنوز روشن نیست با یک تکنسین تلویزیون تماس بگیرید. سعی نکنید به اجزای داخلی تلویزیون دسترسی پیدا کنید ، مگر اینکه در مورد چگونگی این کار آموزش دیده باشید.

تعمیرات حرفه‌ای پنل شکسته تلویزیون 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 16 =