نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

جلوگیری از شکستن تلویزیون. از آنجایی که پیشگیری بهتر از درمان است، راه‌حل‌های خاصی وجود دارد که می‌توانید برای محافظت از صفحه نمایش تلویزیون خود در برابر شکستن اعمال کنید. آنها نه تنها از فاجعه شدن صفحه تلویزیون شما جلوگیری می کنند، بلکه به طور بالقوه شما را از هزینه صدها تومن محافظت می کنند. بیایید برخی از اقدامات را مورد بحث قرار دهیم:

جلوگیری از شکستن تلویزیون

کنترل کودکان و جلوگیری از شکستن تلویزیون

اولین اقدام پیشگیرانه ای که می توانید اعمال کنید این است که اجازه ندهید کسی تلویزیون شما را لمس کند. حیوانات خانگی دلیل اصلی شکستن صفحه تلویزیون شما در اکثر مواقع هستند. اگر سگ یا گربه ای را در خانه خود نگهداری می کنید، از آمدن آنها به اطراف تلویزیون خودداری کنید. در صورت لزوم به آنها اجازه ندهید به تلویزیون شما نزدیک شوند. کوتاه کردن ناخن های آنها را نیز در نظر بگیرید زیرا آنها مسئول ایجاد خراش هستند.

به طور مشابه، اگر بچه دارید، آنها تمایل دارند در اتاق تلویزیون بدوند و بازی کنند. آنها ممکن است به طور تصادفی با توپ یا اسباب بازی های دیگر به صفحه تلویزیون برخورد کنند و آسیب ببینند. لطفا از بازی بچه هایتان در اتاق تلویزیون جلوگیری کنید.

نصب تلویزیون خود روی دیوار

صفحه‌های تلویزیون معمولاً وقتی روی میز قرار می‌گیرند می‌شکنند. ممکن است ضربه یا ضربه های جزئی تلویزیون شما را از روی میز خارج کند و ممکن است به صفحه نمایش آسیب برساند. یا، اگر اتاق باریکی دارید، ممکن است هنگام راه رفتن یا جابجایی وسایل، با میز تلویزیون خود تلو تلو بخورید و به تلویزیون خود آسیب برسانید.

این را ببینید  خرابی تلویزیون پنل تخت

برای جلوگیری از این اتفاق می توانید تلویزیون خود را روی دیوار نصب کنید. نصب به طور موثر از تلویزیون شما در برابر ضربه ها و ضربه ها محافظت می کند.

استفاده از محافظ صفحه تلویزیون

اگر فکر می‌کنید سایر اقدامات پیشگیرانه به سختی اعمال می‌شوند، استفاده از محافظ صفحه تلویزیون بهترین گزینه است. می توانید محافظ های صفحه نمایش ضد ضربه و شکستگی را خریداری کرده و روی تلویزیون خود نصب کنید.

محافظ های صفحه نمایش به عنوان یک مانع عمل می کنند و مانع از برخورد هر چیزی با صفحه نمایش می شوند. علاوه بر این، آنها همچنین ضد آب هستند و به تلویزیون شما کمک می کنند از نشت هرگونه مایعات محافظت کند. اگر کمد با قاب تلویزیون یا کابینت دارید، لطفاً تلویزیون را برای ایمنی در آن قرار دهید.

تعمیر تخصصی پنل آبخورده تلویزیون 

خرید بیمه تلویزیون

امروزه بسیاری از شرکت های بیمه، تسهیلات بیمه تلویزیون را تحت طرح های بیمه خانه ارائه می کنند. بسته به مدل و قیمت تلویزیون شما، بیمه را به صورت اقساطی به شما ارائه می دهند. اگر تلویزیون خود را خراب کنید و نیاز به تعمیر داشته باشید، به شما کمک می کند در هزینه خود صرفه جویی کنید.

قطعات قابل نجات در تلویزیون شما

اگر به صفحه نمایش آسیب برسانید، تلویزیون شما تقریباً بی فایده است. هزینه تعویض صفحه تلویزیون تقریباً به اندازه خرید صفحه جدید است. با این حال، اگر دانش سخت‌افزاری دارید، می‌توانید پیچ ​​تلویزیون را باز کنید و از واحد منبع تغذیه (PSU)، اینورتر نور پس‌زمینه و قطعات صوتی مانند بلندگوها استفاده کنید.

این را ببینید  8 راه اثبات شده برای رفع خطوط افقی روی صفحه تلویزیون

از بین بردن تلویزیون نیاز به تخصص دارد، بنابراین بهتر است تلویزیون خراب خود را به مرکز بازیافت یا تعمیر بفروشید. اگر فقط ترک های جزئی و پیکسل های مرده داشته باشید و بخواهید آن را بفروشید، می توانید مبلغ خوبی دریافت کنید. اما اگر آسیب شدید باشد، حتی مرکز نوسازی ممکن است تلویزیون شما را خریداری نکند.

مطلب پیشنهادی: راه حل های تعمیر صفحه نمایش شکسته تلویزیون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =