نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چگونه خراش ها را از تلویزیون صفحه تخت خود رفع کنیم

هنگام اقدام به این روش باید از احتیاط و ظرافت استفاده کنید وگرنه می توانید به راحتی اوضاع را بدتر کنید. ما در شرکت خدمات تمیزکاری پیتسبورگ با قیمت مناسب، تلویزیون های صفحه تخت را تمیز نمی کنیم، اما من هنوز هم احساس کردم که این نوشتار برای شما بسیار مفید است.

این روشی است که می توانید با استفاده از آن خراش های سبک تلویزیون های صفحه تخت و LCD را با خیال راحت پاک کنید. خراش ها می توانند از بی ضررترین وسایل روزمره مانند یک قطعه روزنامه، یک مجله، یا ناخن های کوچک پنجه ای از گربه ها و سگهای خانگی و حتی ناخن های کودکان حاصل شوند. هرکدام از این موارد و موارد دیگر می توانند ناخواسته با تلویزیون صفحه تخت شما مسواک بزنند و خراشی بر جای بگذارند که معمولاً روشن یا خاموش بودن تلویزیون قابل مشاهده است.

رفع خراش ها

راز از بین بردن خراش های سبک از تلویزیون صفحه تخت شما این است که از ابزار مناسب همراه با یک تکنیک دقیق و آزمایش شده استفاده کنید. برای شروع، شما به یک بطری الکل ایزوپروپیل احتیاج دارید که به طور معمول در فروشگاه های مواد غذایی، داروخانه ها و مغازه های سخت افزاری یافت می شود. از هیچ نوع الکل دیگری استفاده نکنید زیرا باعث آسیب دیدگی صفحه شما می شود.

پارچه بعدی و به همان اندازه مهم یک پارچه تمیز کننده میکروفیبر نرم و تمیز است که بیشتر خدمات حرفه ای نظافت هنگام تمیز کردن خانه های مشتری از آن استفاده می کنند. معمولاً در فروشگاه های WalMart و Target یافت می شوند. باز هم پارچه تمیزکننده دیگری را جایگزین نکنید یا احتمال دارد آسیب ببیند.

این را ببینید  عوامل آسیب به پنل تلویزیون صفحه تخت

در آخر، آب مقطر مورد نیاز است که در فروشگاه های مواد غذایی، Walmarts و اکثر داروخانه ها نیز موجود است. آب لوله کشی منظم دارای مواد شیمیایی مضری است که مشکل را از بین می برد.

یک احتیاط سریع – هرگز از Windex، شیشه پاک کن یا سایر محلول های تمیز کننده پنجره در تلویزیون صفحه تخت خود استفاده نکنید. هرگز از حوله های کاغذی در تلویزیون صفحه تخت خود استفاده نکنید، زیرا این یکی از سریعترین مسیرها برای آسیب دائمی صفحه تخت یا LCD شما با هزاران خراش کوچک است.

این یک اشتباه کوچک این است که چگونه بیشتر افراد صفحه تلویزیون خود را خراب می کنند. همین مورد در صفحه های تلفن همراه، Ipads، لپ تاپ ها و دسک تاپ ها صدق می کند. همه این سطوح فقط باید با یک پارچه نرم میکروفیبر تمیز شوند.

چگونه خراش ها را برطرف نماییم

قبل از شروع، ابتدا یک محلول 50/50 (نیمی از الکل ایزوپروپیل و نیمی از آب مقطر) را در یک ظرف سالم مایع مخلوط کنید. مطمئن باشید که این ظرف تمیز است، نه تنها از ذرات ریز خاک بلکه از مواد شیمیایی طولانی مدت استفاده قبلی نیز برخوردار است. از الکل ایزوپروپیل با درجه خلوص 90٪ استفاده کنید تا هنگام مخلوط کردن محلول 50/50 نتیجه نهایی برای وظیفه انجام شده مناسب باشد.

گاهی ممکن است این خراش‌ها از حد خود فراتر رفته و تبدیل به ترک یا نهایتا شکستگی نمایشگر تلویزیون شما شود. سوالی که پیش می‌آید این است که اگر تلویزیون یا نمایشگر ما دچار شکستگی شد و نیاز به تعمیر تلویزیون شکسته پیدا کرد باید چه اقداماتی انجام دهیم. اولین اقدام این است که به هیچ وجه کنترل خود را از دست ندهید زیرا که repairing-panel.ir همیشه در کنار شماست تا خدمات کاملا به صرفه و اقتصادی را به شما ارائه دهد. فراموش نکنید که مجموعه ما قویترین و کامل ترین مجموعه در این حوزه به حساب می‌آید.

این را ببینید  5 مشکل رایج تلویزیون و نحوه رفع آنها
رفع خراش صفحه تلویزیون
رفع خراش صفحه تلویزیون

پارچه میکروفیبر خود را به داخل محلول آغشته کنید و آنرا بیرون دهید تا کمی مرطوب شود. ابتدا با مالش خراش بر روی تلویزیون با حرکت دورانی به آرامی شروع کنید. از مراقبت استفاده کنید زیرا مهم نیست که زیاد سفت مالش دهید یا اصطکاک پارچه میکروفیبر باعث خراشیده شدن می شود.

در حالی که پارچه میکروفیبر را با الکل ایزوپروپیل و محلول آب مقطر خود مرطوب نگه دارید، به استفاده از حرکت دورانی ادامه دهید.

پس از اندکی، با تبخیر الکل ایزوپروپیل موجود در محلول تمیز کننده، ابتدا باید خراش از بین برود. اگر خراش شروع به ناپدید شدن یا بدتر شدن نکرد، بلافاصله متوقف شوید. ممکن است شما خراشی داشته باشید که نیاز به توجه متخصص داشته باشد.

به یاد داشته باشید، آسانترین راه برای از بین بردن خراش از صفحه تخت و تلویزیون LCD، جلوگیری از آنها است. امیدوارم این مقاله به شما کمک کند صفحه نمایش خود را مانند جدید بازیابی کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − ده =