نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چگونه می توان یک Samsung SyncMaster را جدا کرد

مانند هر صفحه LCD، SyncMaster شما در برخی موارد نیاز به تعمیر دارد. این معمولاً به دلیل وجود نور پس زمینه یا مشکلات اینورتر در داخل مانیتور است. تعمیر، عیب یابی یا جایگزینی هر یک از این دستگاه ها مستلزم برچیدن مانیتور Samsung SyncMaster خود است. اگرچه انجام این روش توسط خودتان امکان پذیر است، اما به احتمال زیاد با این کار ضمانت نمایشگر LCD خود را باطل می کنید.

مرحله 1

مانیتور SyncMaster را خاموش کنید. سیم برق را از پریز برق و رابط پشت مانیتور جدا کنید. کابل داده سریال را از پشت مانیتور و از رایانه جدا کنید.

مرحله 2

مانیتور را به یک سطح کار محکم منتقل کنید. مانیتور را به سمت پایین قرار داده و پیچهای فیلیپس را که پایه را به محفظه پشت مانیتور می بندند، بردارید. پایه را از مانیتور برداشته و کنار بگذارید.

مرحله 3

تمام پیچ های فیلیپس را از صفحه پشتی محفظه SyncMaster جدا کنید. با پیچ گوشتی صاف، صفحه عقب را از مانیتور مانیتور تهیه کنید. این نشان می دهد که پوشش فلزی اجزای داخلی مانیتور را پوشانده است. هر پیچ سر فیلیپس را بردارید و هر نوع گیره نگهدارنده را که محفظه فلز را در محل خود محکم می کند، جدا کنید. هر مدل SyncMaster متفاوت است.

مرحله 4

هر طرف محفظه فلزی مانیتور را بگیرید و محفظه را مستقیم و از قسمت مانیتور بلند کنید. هر کابل را از پوشش فلزی جدا کرده و محفظه فلزی را از مانیتور خارج کنید. این مادربرد اصلی مانیتور را نشان می دهد. تمام کابل ها را از مادربرد جدا کرده و تمام پیچ های مادربرد را در جای خود باز کنید. مادربرد را از مانیتور بیرون آورده و کنار بگذارید.

این را ببینید  علت کار کردن تلویزیون پس از قطع برق

مرحله 5

پیچ های فیلیپس را که صفحه صفحه LCD را به محفظه جلوی نمایشگر متصل می کند شل کنید. هر طرف صفحه LCD را بگیرید و از محفظه مانیتور خارج کنید. صفحه LCD را به یک سطح بزرگ و مسطح منتقل کنید.

نحوه پاک کردن اثر انگشت از تلویزیون صفحه تخت

اگر به نظر می رسد تلویزیون صفحه تخت شما همیشه دارای مجموعه جدیدی از اثر انگشت است، یکی از این دو اتفاق احتمالاً در حال رخ دادن است. 1. بچه های شما تلویزیون را لمس می کنند یا 2. شماره دو وجود ندارد … همیشه بچه ها هستند.

بچه ها و دستان چسبناک عجیب و غریب آنها برای تلویزیون مانند آهن ربا هستند. مهم نیست که چند بار به آنها بگویید تلویزیون یک iPad بزرگ با صفحه لمسی نیست، اثر انگشت ها همچنان ظاهر می شوند. بنابراین، به جای اینکه اجازه دهید اثر انگشت ها باعث از بین رفتن دید و ظاهر تلویزیون صفحه تخت شما شود، ممکن است بخواهید از شر آنها خلاص شوید. (اثر انگشت، نه بچه ها.)

اکثر تلویزیون های HDTV مدرن دارای پوشش خاصی هستند که در صورت استفاده از پاک کننده خانگی معمولی مانند Windex، می توان آن را خراب کرد. روند تمیز کردن در واقع بسیار ساده است.

نحوه تمیز کردن تلویزیون های OLED و LCD

مرحله 1

تلویزیون را خاموش کن. هنگام تاریک شدن صفحه، دیدن آلودگی یا لکه ها راحت تر است.

مرحله 2

با استفاده از یک پارچه میکروفیبر نرم و ضد استاتیک صفحه را به آرامی پاک کنید بدون اینکه خیلی فشار دهید. اگر اثر انگشت از بین نمی رود می توانید از آب مقطر برای خیس کردن پارچه استفاده کنید، اما مستقیماً روی صفحه اسپری نکنید. (آب و برق هدایت خوبی با هم ندارند.) اگر لکه ها هنوز از بین نمی روند، سعی کنید از یک صابون ظرفی بسیار ملایم که با آب رقیق شده است استفاده کنید. (پاناسونیک نسبت 100 به 1 آب به صابون را توصیه می کند.)

این را ببینید  نشانه های خرابی تلویزیون

مرحله 3

تلویزیون را با یک دست نگه دارید در حالی که با دست دیگر تمیز می کنید تا تلویزیون از دست شما خارج نشود، در غیر این صورت لکه ها کمترین مشکل شما خواهند بود.

مرحله 4

اگر از پارچه ای مرطوب استفاده کرده اید، دوباره با یک پارچه خشک روی صفحه بروید تا رگه هایی از بین برود.

مرحله 5

تلویزیون را دوباره روشن کنید و به بچه ها بگویید تلویزیون گدازه داغی است و باید به هر قیمتی از آن اجتناب کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × سه =