نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

روش صحیح تمیز کردن صفحه نمایشگر تلویزیون و جلوگیری از ابخوردگی آن

تلویزیون های صفحه تخت وقتی صحبت از کیفیت تصویر است عالی هستند. اما وقتی نوبت به پاکسازی آنها می رسد به نوعی درد می کشند. باید بیشتر مراقب باشید تا به صفحه آسیب نرساند و فقط می توانید از انواع خاصی از محصولات استفاده کنید. حتی گاهی اوقات داشتن صفحه تخت حتی ارزش آن را هم ندارد!

مراحل تمیز کردن صفحه نمایشگر تلویزیون

قبل از خرید تلویزیون صفحه تخت با مدل قدیمی، برخی از این نکات تمیز کردن را امتحان کنید. فقط مطمئن شوید که همیشه با پاک کردن گرد و غبار با یک پارچه میکروفیبر نرم و خشک شروع می کنید. بعضی اوقات این تنها چیزی است که لازم است، اما برای آن زمانهایی که باید کمی تمیزکاری عمیق تری انجام دهید، ما نکاتی برای کمک به شما در اختیار شما قرار داده ایم.

  1.  سرکه

صفحه را به آرامی با یک پارچه میکروفیبر خشک پاک کنید تا ذرات گرد و غبار از بین برود. محلول قسمتهای مساوی آب مقطر و سرکه سفید را مخلوط کنید. پارچه خود را به این مخلوط آغشته کرده و تا آنجا که می توانید مایعات را خارج کنید. صفحه را با دقت با پارچه مرطوب پاک کنید و سپس دوباره با یک پارچه خشک روی آن را پاک کنید تا رطوبت اضافی آن پاک شود.

  1. پاک کننده پنجره

اگر تلویزیون شیشه ای دارید، می توانید از پاک کننده پنجره (ترجیحاً Windex) برای تمیز کردن صفحه استفاده کنید. پاک کننده پنجره را روی پارچه نرم اسپری کرده و صفحه را پاک کنید. هرگز چیزی را مستقیماً روی صفحه تلویزیون اسپری نکنید! بعد از اینکه از قسمت مرطوب پارچه استفاده کردید، آن را به سمت خشک برگردانید و صفحه را خشک کنید.

این را ببینید  تفاوت پنل LCD با LED

  1. صابون ظرف

برای صفحه های تلویزیونی که با پوشش خاصی پوشانده شده اند، باید مراقب محصولات تمیزکننده ای باشید که استفاده می کنید. برای اینکه بفهمید آیا صفحه نمایش شما به طور خاصی تحت درمان قرار گرفته است، کتابچه راهنمای مالکیتان را بررسی کنید. با استفاده از این نوع تلویزیون، صابون مخصوص مایع ظرف را با 100 برابر مقدار آب رقیق کنید. یک پارچه میکروفیبر را در این مخلوط خیس کنید و سپس مایع اضافی را بیرون بریزید تا چکه نکند. این پارچه را روی صفحه تمیز کنید و سپس با یک پارچه خشک آن را دنبال کنید تا آب باقیمانده آن پاک شود.

  1. مالیدن الکل

با پاک کردن آرام تلویزیون و صفحه خود با یک پارچه خشک و نرم شروع کنید. اگر لکه هایی وجود دارد، سپس یک محلول درست کنید که نیمی از آب و نیمی از الکل مالش دهنده باشد. گوشه یک پارچه نخی را در محلول آغشته کنید، مایعات اضافی را خارج کرده و با تمرکز روی لکه ها، صفحه تلویزیون خود را با دقت پاک کنید. کار را با پاک کردن همه چیز دوباره با یک پارچه نرم و خشک جدید به پایان برسانید.

  1.  ScreenDr

اگر به نظر نمی رسد از لکه های صفحه تلویزیون خود خلاص شوید و گرد و غبار همچنان جمع می شود، ممکن است لازم باشد محصولی را بخرید که مخصوص تمیز کردن صفحه های تلویزیون صفحه تخت طراحی شده باشد. ScreenDr برای از بین بردن لکه ها و جلوگیری از ایستایی روی صفحه شما طراحی شده است که به شما کمک می کند تا مدت زمان بیشتری از گرد و غبار جلوگیری کنید. بنابراین اگر هیچ چیز دیگری جواب نداد، پس همیشه می توانید این نوع محصول را در نظر بگیرید.

  1.  ژله نفتی

وقتی مشغول تمیز کردن شکننده ای به اندازه تلویزیون صفحه تخت هستید، قطعاً هر چند وقت یک بار متوجه یک خراش کوچک می شوید (یا حتی باعث ایجاد آن می شوید). اگر در نهایت با خراش روی صفحه تلویزیون خود مواجه شدید، می توانید آن را با ژل نفتی ترمیم کنید. یک پنبه را با ژله نفتی بپوشانید و خیلی آرام آن را روی خراش بکشید.

این را ببینید  انواع تفاوت تلویزیون LCD

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × چهار =