نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

چه عواملی باعث آسیب به پنل تلویزیون صفحه تخت می شود؟

پنل تلویزیون صفحه تخت. صفحه های تلویزیون صفحه تخت بسیار ظریف هستند و باید با دقت کار کرد. تلویزیون های صفحه تخت ، LCD و پلاسما ، دارای صفحه نمایش های بسیار حساسی هستند. در برخی موارد ، آسیب به پیکسل ها یا صفحه نمایش قابل اصلاح است ، اما در بسیاری از موارد آسیب صفحه نمایش برطرف نمی شود و باید مجموعه را تعویض کنید. رعایت کلیه اقدامات احتیاطی و نگهداری صحیح تلویزیون صفحه تخت برای جلوگیری از آسیب دیدگی بسیار مهم است.

پنل تلویزیون صفحه تخت

ترومای بلانت

هنگامی که پیکسل های تلویزیون صفحه تخت یا خود صفحه به دلیل ضربه آسیب دید ، ترمیم آنها بسیار دشوار است و اغلب اوقات به خدمات متخصص یا جایگزین نیاز دارند. ضربه می تواند هنگام جابجایی یا حمل و نقل تلویزیون یا قرار دادن آن در یک منطقه پر ترافیک رخ دهد. برای جلوگیری از لمس صفحه ، تمام اقدامات احتیاطی ممکن را انجام دهید – چه رسد به اینکه با دست یا جسم به آن ضربه بزنید. اگر تلویزیون را جابجا می کنید ، تولیدکنندگان توصیه می کنند آن را با پارچه ای نرم بپوشانید تا از ایجاد خراش و ذخیره تلویزیون به صورت صاف یا کنار آن جلوگیری کند.

شاید این مطلب را دوست داشته باشید: بررسی خرابی تلویزیون شما در چند دقیقه

حفاظت از موج

تلویزیون صفحه تخت در مقایسه با سایر وسایل الکترونیکی خانگی از مقدار قابل توجهی انرژی استفاده می کند. نوسانات سطح برق ، یا به دلیل مشکلات موجود در تأمین کننده انرژی شما یا به دلیل مشکلات اتصال در خانه ، می تواند مدارها را سرخ کرده و به پیکسل ها آسیب برساند. استفاده از محافظ موج در هر زمان به کاهش این تهدید کمک می کند.

این را ببینید  5 دلیل کار نکردن چراغ های LED تلویزیون

سوختن پنل

سوختن روی صفحه زمانی اتفاق می افتد که یک تصویر ثابت برای مدت زمان طولانی روی صفحه طولانی شود – پیکسل های تلویزیون در یک موقعیت ثابت گیر می کنند ، سایه ای برجای می گذارند یا تصویر را برای همیشه نمایش می دهند. اگرچه تولیدکنندگان تا حد زیادی ویژگی هایی را برای ریشه کن کردن میزان سوختن به آن اضافه کرده اند ، اما همچنان می تواند در صفحات نمایش منو ، بازی یا در هنگام وجود حاشیه در اطراف برنامه نویسی وجود داشته باشد. اطمینان حاصل کنید که یک تصویر ثابت را مانند یک فیلم مکث برای مدت زمان طولانی روی صفحه نگذارید و صفحه نمایش های منو را برای مدت طولانی بیکار نگذارید.

دمای شدید

گرما ، سرما ، رطوبت یا رطوبت شدید می تواند به طور دائمی به صفحه نمایش تلویزیون صفحه تخت آسیب برساند. رطوبت می تواند باعث اتصال کوتاه مدار در داخل تلویزیون شود ، در حالی که گرمای زیاد یا سرما می تواند توانایی تغییر رنگ مناسب پیکسل ها را مختل کند. اگر شما مجبورید یک تلویزیون صفحه تخت را برای مدت زمان طولانی جابجا یا ذخیره کنید ، بهتر است آن را در شرایط کنترل شده آب و هوا نگه دارید.

تعمیر تخصصی پنل تلویزیون 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =