نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

عیب یابی برای پنل صفحه تلویزیون LCD

پیکسل تلویزیونی ناهنجاری تصویری است که به شکل بلوک های کوچکی در می آید که به سرعت در حال حرکت هستند. برخی آن را جلوه (بلوک) یا (پازل) می نامند. هر چقدر آن را توصیف کنید، این یک مسئله آزار دهنده است که می تواند توسط عوامل مختلفی ایجاد شود. برای اطمینان از اینکه pixelation تجربه بعدی تماشای تلویزیون LCD را از بین نمی برد، از این نکات و نکات استفاده کنید.

Pixelation چیست

Pixelation هنگامی رخ می دهد که سیگنال ورودی به تلویزیون ضعیف یا ناقص باشد. در نتیجه، تلویزیون تمام داده های لازم برای پردازش نادرست تصویر را ندارد و پیکسل سازی رخ می دهد. در اصطلاح عامیانه، می توان تصور کرد که تلویزیون یک تصویر ناقص است. دلایل این مشکل معمولاً از سیگنال های دیجیتالی یا آنالوگ ناقص یا نادرست ناشی می شود.

تعمیر Pixelation

یک سیگنال کابل ضعیف محتمل ترین عامل است. اگر مشکل پیکسل سازی شما با فشار صدا همراه است، سیگنال را به منبع ردیابی کنید. اگر تلویزیون کابلی دیجیتال تماشا می کنید، اطمینان حاصل کنید که کابل های شما به طور ایمن به جعبه کابل وصل شده اند و سیگنال کابل ورودی شما از مقاومت کافی برخوردار است. برای اندازه گیری این موضوع با ارائه دهنده کابل خود تماس بگیرید.

اگر کانال های HD بیش از حد را از تلویزیون LCD خود تماشا می کنید و پیکسل سازی را تجربه می کنید، ممکن است مسئله آنتن باشد. یک آنتن خارجی یا پشت بام نصب کنید تا قدرت سیگنال خود را افزایش دهید.

این را ببینید  تشخیص پنل LED تلویزیون

اگر هنگام تماشای DVD ها پیکسل سازی را تجربه می کنید، یک دیسک خراشیده شده می تواند مقصر باشد. DVD پاک کننده را با پاک کردن از لبه داخلی به لبه خارجی تمیز کنید. هرگز با حرکت دور دیسک پاک نکنید. اگر DVD شما خیلی خراب شده است، یک کیت تعمیر DVD خریداری کنید که شامل ابزارهای لازم برای پر کردن خراش های عمیق DVD است. اگر دستگاه پخش DVD شما در پخش همه DVD ها مشکل دارد، ممکن است مشکل در انتقال لیزر روی دستگاه پخش باشد.

چگونه می توان از آن جلوگیری کرد

هنگام کار با سیگنال های کابل در خانه، مهم است که به یاد داشته باشید که فقط “سیگنال” کافی برای دور زدن وجود دارد. اگر چندین تلویزیون و چند شکاف دارید که کابل شما را به هر اتاق خانه منتقل می کند، ممکن است سیگنال های ضعیفی را تجربه کنید. تقسیم کننده های کابل کواکسیال قدرت سیگنال را به نصف کاهش می دهند، بنابراین هر زمان که ممکن است این موارد را حذف کنید. از یک کارمند کابل بخواهید برای شناسایی و حل این مشکلات برای افزایش قدرت سیگنال کابل، به خانه شما مراجعه کند.

یک دستگاه پخش DVD با کیفیت بخرید. پخش کننده های DVD در محدوده زیر 100 دلار به اندازه پخش کننده های بهتر دوام نخواهند داشت. قبل از خرید دستگاه پخش DVD تحقیق کنید و بهترین موردی را که توانایی خرید آن را دارید دریافت کنید. با تمایل بیشتری DVD های آسیب دیده پخش خواهد شد و با کیفیت تصویر بهتر و طول عمر طولانی بدون پیکسل به شما پاداش می دهد.

این را ببینید  آبخوردگی صفحه LCD تلویزیون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =