نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

پنل های POLED و تجربه ی جدید در رنگ ها

امروزه وجود گوشی های تلفن همراه در زندگی بشر بسیار دیده می شود. به این صورت که با استفاده از گوشی های همراه به راحتی علاوه بر ایجاد ارتباط می تواند تصاویر را ضبط و یا از پخش موزیک لذت برد. شرکت های متفاوتی در جهان وجود دارند که در حال حاضر در حال رقابت هستند. اما نکته ی مهمی که این شرکت ها بر سر آن رقابت می کنند پنل تلفن همراه می باشد. یکی از این پنل ها، پنل های POLED می باشند که امروزه اکثر تلفن های هوشمند با آنها مواجه می شوید. در این مقاله در رابطه با پنل یا صفحه نمایشگر POLED اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم.

تفاوت بین POLED و AMOLED

OLED ، AMOLED ، POLED ، PMOLED ، قابل انعطاف ، قابل خم شدن ، لبه … به نظر می رسد که اصطلاحات صفحه نمایش و پنل ها برای همیشه در حال گسترش است و درک این مسئله را که واقعاً در جدیدترین و بهترین پانل های تلفن های هوشمند قرار دارد ، سخت تر از همیشه می کند. از آنجا که LG Display تولید پلاستیک OLED (POLED) خود را برای تلفن های هوشمند افزایش می دهد ، اجتناب ناپذیر است که این مقایسه ها با پیشرو در تولید کننده پانل OLED فاکتور کوچک شکل – سامسونگ آغاز شود.

پانل های صفحه نمایشگر VA

سامسونگ بخاطر بازاریابی فناوری صفحه نمایش Super AMOLED خود ، که ستون فقرات آخرین طراحی گوشی هوشمند لبه خمیده خود است ، به خوبی شناخته شده است. اما تفاوت بین POLED و AMOLED چیست و این علائم اختصاری برای تلفنهای آینده ما چیست؟

این را ببینید  پانل های OLED و دنیای دیگر

تفاوت های دیگر پانل

با گفتن این موضوع ، این بدان معنا نیست که LG Display و سامسونگ پانل های یکسان را تولید می کنند. قبلاً هم اشاره کردیم که کیفیت لایه TFT و ترکیب پلاستیک می تواند تغییری در عملکرد صفحه نمایش ایجاد کند و همچنین می توان نوع مواد ارگانیک مورد استفاده در LED ها و طرح زیر پیکسلی دیودهای RGB را تغییر داد.

از آنجا که ال ای دی های رنگی مختلف ، روشنایی و ماندگاری متفاوتی را ارائه می دهند ، به خصوص چراغ آبی که سریعتر کاهش می یابد ، تولید کنندگان پانل می توانند برای بهینه سازی طراحی خود از استفاده از مواد مختلف LED مانند مولکول کوچک ، پلیمر یا فسفرسنت استفاده کنند. این امر به منظور ایجاد توازن در رنگ سفید ، طیف و وضوح تصویر در صفحه ، به طرح بندی های مختلف پیکسلی نیاز دارد.

پنل های نسل آینده

ما می دانیم که GLE Flex 2 با قابلیت POLED ال جی یک ماتریس مجهز به لنت الماس را حمل می کند ، این همان چیزی است که سامسونگ در آخرین پنل Galaxy S8 Super AMOLED خود از آن استفاده می کند. بنابراین ، ممکن است که پنل های آینده از سامسونگ و ال جی نمایش ممکن است دارای شباهت های زیادی باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − هفت =