نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

پیکسل خراب در پنل LED سامسونگ

تلویزیون های آنالوگ دارای رزولوشن تک بودند. در مورد تلویزیون های HD که چند قالب با وضوح ارائه می دهند، چنین نیست. اکثر مصرف کنندگان نمی فهمند که یک تلویزیون دیود ساطع کننده نور در واقع یک تلویزیون صفحه نمایش کریستال مایع با نور پس زمینه LED است. نور پس زمینه در خدمت ایجاد پیکسل های فرعی با رنگ قرمز، سبز و آبی با قدرت مورد نیاز برای رساندن تصویر به صفحه نمایش است. هر پیکسل از این سه زیر پیکسل تشکیل شده است. گاهی اوقات، وقتی تلویزیون LED جدید سامسونگ خود را از جعبه خارج می کنید و آن را به دیوار آویزان می کنید، ممکن است پیکسل های خراب ای را تجربه کنید.

پیکسل های خراب

پیکسل های خراب زمانی اتفاق می افتند که ولتاژهای الکتریکی از طریق ترانزیستورها برای تأمین انرژی پیکسل های فرعی شناسایی یا دریافت نشوند. از آنجا که پیکسل، یک نقطه کوچک روی صفحه است، به تعریف وضوح تصویر کمک می کند و به آنچه در صفحه نمایش حرکت می کند رنگ ارائه می دهد، ممکن است جلوگیری از دیدن یک پیکسل خراب هنگامی که به عنوان یک جوش سیاه بر روی بینی بازیگر مورد علاقه شما ظاهر می شود، دشوار باشد.

تولیدکنندگان و پیکسل های خراب

اکثر تولیدکنندگان تلویزیون را بدون تعداد مشخصی از پیکسل های سوخته یا کار نکرده جایگزین نمی کنند. آنها وجود چند پیکسل را کاملاً طبیعی می دانند، حتی وقتی تلویزیون کاملاً جدید است. تا زمانی که آسیب قابل توجهی به پیکسل وارد نکنید، انتظار نداشته باشید که اکثر تولیدکنندگان تمایل داشته باشند تلویزیون شما را جایگزین کنند. برای دریافت پاسخ از یک تولید کننده، بیش از پنج تا هفت پیکسل خراب لازم است.

این را ببینید  انواع رایج ترک در صفحه تلویزیون

برطرف کردن پیکسل های گیر کرده

پیکسل ها نخراب اند، اما در عوض گیر کرده اند. با قرار دادن یک پارچه میکروفیبر روی نقطه پیکسل بد، آنها را احیا کنید و پارچه را به آرامی با انگشت شست در جای خود نگه دارید. منبع تغذیه تلویزیون را فعال کنید و ببینید آیا با این کار مشکلی برطرف نمی شود. راه حل دیگر این است که پارچه میکروفیبر را بگیرید و صفحه تلویزیون را به آرامی به پایین بکشید. از یک گوشه شروع کنید و در کل صفحه کار کنید، در حالی که حرکت می کنید کمی فشار دهید.

پنل سامسونگ

تلویزیون ال ای دی سامسونگ دارای گارانتی است و در اوایل سال 2005، سامسونگ تعهد داد که تلویزیون هایی با پیکسل بد ارائه نکند. در مورد تلویزیونی که پیکسل بدی دارد، مخصوصاً آنهایی که کمتر از یک سال دارند، با سامسونگ یا مکانی که تلویزیون را خریداری کرده اید تماس بگیرید. اگر از خرید خود راضی نباشید و تلویزیون را در “دوره مبادله” بازگردانید، اکثر فروشگاه های الکترونیکی تلویزیون شما را با تلویزیون جدید عوض می کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 19 =