نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه تعمیر پنل تلویزیون پروجکشن

نحوه تعمیر تلویزیون پروجکشن. داشتن یک تعمیر حرفه ای تلویزیون پروجکشن شما می تواند روندی پرتنش و پرهزینه باشد. بسیاری از مراکز تعمیر تلویزیون فقط برای برآورد از شما هزینه دریافت می کنند! اگر به دنبال صرفه جویی در وقت و هزینه هستید، این مراحل را برای تعمیر تلویزیون پروجکشن خود دنبال کنید.

مرحله 1

با راهنمای عیب یابی تلویزیون خود مشورت کنید. مراحل توصیه شده آن را دنبال کنید. بیشتر مشکلات با عیب یابی برطرف می شوند.

مرحله 2

تشخیص دهید تلویزیون چه مشکلی دارد. بسیاری از وب سایت های راهنمای تعمیر تلویزیون در اینترنت وجود دارد که می توانید با آنها مشورت کنید، مانند وب سایت “یادداشت های مربوط به عیب یابی و تعمیر مجموعه های تلویزیونی” (منابع زیر را ببینید). یا، سعی کنید یک سوال تعمیر تلویزیون را در یک صفحه پیام آنلاین مانند AllExperts.com بپرسید (منابع زیر را ببینید). همچنین می توانید کتابهایی در مورد عیب یابی تلویزیون های پیش بینی کننده پیدا کنید. کتابخانه یا کتابفروشی محلی خود را برای یافتن کتابی مانند “عیب یابی و تعمیر کامل پروژه پروجکشن تلویزیون” بررسی کنید.

مرحله 3

برای یافتن نمودار مدارهای تلویزیون خود، دفترچه راهنمای تلویزیون خود را دریافت کنید. می توانید از طریق یک خرده فروشی که مارک تلویزیونی شما را می فروشد یا از طریق یک فروشگاه آنلاین مانند tvdiagrams.com یک کتابچه راهنمای خدمات دریافت کنید (منابع زیر را ببینید).

مرحله 4

وسایل لازم را جمع کنید. برای اکثر تلویزیونهای پیش بینی به یک سر فیلیپس و یک پیچ گوشتی تخت برای از بین بردن پوسته پشتی نیاز دارید. برای آزمایش مدارها ممکن است به مولتی متر دیجیتال نیز نیاز داشته باشید.

این را ببینید  روش نقاط ابری در صفحه تلویزیون بعد از شکستگی

مرحله 5

مشکلات رایج و رفع مشکلات یک تلویزیون پروجکشن را بدانید. در زیر چند مشکل رایج وجود دارد که مردم با استفاده از تلویزیون فریتز با آن مواجه می شوند.

• تصویر مات و برفی: تلویزیون طرح ریزی خود را روشن کرده و کابل کواکس را از جعبه کابل یا آنتن در جایی که به تلویزیون متصل است تکان دهید. اگر تصویر نوسان دارد، می دانید که اتصال شما شل است یا کابل کواکس خراب است.

• لکه های رنگی روی صفحه: وقتی مغناطیسی تلویزیون پروجکشن شما ایجاد می شود.

از یک سیم پیچ مغناطیسی قوی استفاده کرده و حرکات دورانی را در اطراف صفحه تلویزیون خود که از گوشه بالا سمت چپ شروع می شود، انجام دهید. اندازه حلقه هایی را که ایجاد می کنید افزایش دهید تا زمانی که کل صفحه را بپوشانید. به آرامی از صفحه دور شوید. ادامه دادن حرکت دورانی با آهنربا. هنگامی که آهنربا تماس خود را از دست می دهد، لکه های رنگ باید از بین بروند.

• تلویزیون به طور تصادفی خاموش می شود: معمولاً به دلیل گرم شدن بیش از حد ایجاد می شود. هرگونه اجسام سوزاننده گرما یا هر چیزی را که ممکن است عایق تلویزیون باشد و باعث گرم شدن بیش از حد آن شود، بردارید.

• بلندگو از دستگاه ساکن ساطع می شود: مراحل تعویض بلندگو را دنبال کنید.

مرحله 6

سیم برق تلویزیون خود را از پریز برق جدا کرده و هرگونه دستگاه جانبی مانند دستگاه پخش DVD یا جعبه کابل را جدا کنید. صفحه تلویزیون خود را روی سطح نرم قرار دهید.

این را ببینید  راهنمای تلویزیون صفحه تخت

مرحله 7

پیچ هایی را که پوسته پشتی را به بقیه تلویزیون متصل می کنید بردارید. سپس پوسته را با دقت از تلویزیون بالا و پایین بکشید.

مرحله 8

برای یافتن قطعه ای که باید تعویض یا تعمیر کنید، با دفترچه راهنمای تلویزیون خود مشورت کنید.

مرحله 9

پس از پایان تعمیرات، پوسته را دوباره روی تلویزیون قرار دهید. هر پیچ را تعویض کنید تا پوسته در تلویزیون محکم شود.

مرحله 10

سیم برق خود را دوباره به پریز برق وصل کنید و تلویزیون خود را آزمایش کنید. اگر تعمیرات شما موفقیت آمیز نبود، شاید وقت آن رسیده است که با یک متخصص مشورت کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 7 =