نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

کارهایی که می توانید با یک تلویزیون LCD شکسته انجام دهید

چه تلویزیون LCD شما خراب باشد، چه صفحه نمایش، چه مشکلی با بلندگو دارد یا سایر مشکلات، چند گزینه برای استفاده بیشتر از آن دارید.

تلویزیون LCD خود را تعمیر کنید

اولین گزینه ای که باید بررسی کنید تعمیر دستگاه است. اگر تلویزیون هنوز تحت ضمانت است، آن را به خرده فروش اصلی ببرید. در غیر این صورت، آن را برای تخمین ترمیم به جای دیگری ببرید. در حالی که دیگر اغلب مغازه های اختصاصی تعمیر تلویزیون شکسته را نمی بینید، اما هنوز مکان هایی وجود دارد که این نوع کارها را انجام می دهند – به جستجوی آنلاین مکان های تعمیر لوازم الکترونیکی در منطقه خود بپردازید. چند زنجیره بزرگ جعبه بزرگ که لوازم الکترونیکی می فروشند، مانند Best Buy و Sears، برخی مدل ها و مدل های خاص تلویزیون را نیز ترمیم می کنند. بسته به اینکه تلویزیون چه مشکلی دارد، این می تواند یک کار ساده و ارزان باشد که کسی می تواند بدون مشکل برای شما به پایان برساند.

تلویزیون LCD خود را بفروشید

برخی از مردم تلویزیون خراب را برای قطعاتی که می توانند برای تعمیر سایر دستگاه ها استفاده کنند خریداری می کنند و برخی دیگر ممکن است به تلویزیونی علاقه مند شوند که فقط یک مشکل خاص داشته باشد و بتواند با آن زندگی کند. تلویزیون خود را در یک سایت تبلیغات طبقه بندی شده محلی قرار دهید: احتمالاً نمی توانید برای دستگاه خراب درآمد زیادی بدست آورید، اما ممکن است بتوانید آن را با حداقل مبلغی بفروشید. هنگامی که تلویزیون LCD خود را در یک سایت طبقه بندی شده قرار می دهید، اگر تصویری از تلویزیون و همچنین جزئیات مربوطه مانند سال خریداری آن، اندازه و سازنده آن را دریافت کنید، پاسخ بیشتری خواهید گرفت. در لیست های دیگر تحقیق کنید تا قیمت درخواستی داشته باشید و اگر در ابتدا پاسخ زیادی دریافت نکردید، سعی کنید قیمت را به صورت قابل مذاکره لیست کنید و پیشنهاد دهید.

این را ببینید  صدای تلویزیون بعد از شکستگی

تلویزیون LCD خود را بازیافت کنید

اگر هیچ یک از گزینه های دیگر به دردتان نمی خورد، همیشه می توانید تلویزیون را بازیافت کنید. تقریباً همه شهرها دارای یک منطقه بازیافت الکترونیک هستند که می توانید تلویزیون را در آنجا بیاورید، سپس در آنجا خراب و بازیافت می شود. این یک گزینه سازگار با محیط زیست بسیار ساده تر از انداختن ساده آن در سطل آشغال است. حتی بعضی مناطق اجازه نمی دهند تلویزیون را در سطل آشغال معمولی که به محل دفن زباله محلی می رود قرار دهید. به این دلیل که بسیاری از تلویزیون های صفحه تخت جیوه دارند که می تواند برای محیط زیست مضر باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + هفت =