نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

عیب یابی تلویزیون میتسوبیشی HDTV بعد از شکستگی

تلویزیون های با کیفیت بالا میتسوبیشی (HDTV) هنگام تماشای تلویزیون یا فیلم از دستگاه های رسانه خارجی کیفیت تصویر با کیفیت بالایی را ارائه می دهند. میتسوبیشی HDTV شما در بیشتر مواقع بدون مشکل کار خواهد کرد، اما ممکن است هر از چند گاهی از کار بیفتد. بسیاری از دلایل نقص جدی نیستند و با عیب یابی دستگاه برطرف می شوند.

تصویر واضح نیست

ممکن است تصویر موجود در Mitsubishi HDTV شما هنگام مشاهده کانال ها یا فیلم های خاص مخدوش باشد. انواع مختلف سیگنال ممکن است باعث این اتفاق شود. برای اصلاح تصویر، دکمه (FORMAT) را فشار دهید تا شکل تصویر تغییر کند. فشار دادن دکمه را ادامه دهید تا تصویر روی صفحه درست ظاهر شود. تلویزیون با توجه به روش ورودی و نوع سیگنال، تنظیمات را ذخیره می کند و اگر نوع سیگنال ورودی را در نمایش های آینده تشخیص دهد، صفحه را بر اساس آن تنظیم می کند.

اگر دکمه تنظیم مجدد سیستم مشکلی را برطرف نکرد، بازنشانی کامل تلویزیون را اجرا کنید. با این کار تمام تنظیمات موجود در تلویزیون پاک شده و به تنظیمات اصلی کارخانه باز می گردد. برای اجرای بازنشانی کامل تلویزیون، دکمه (MENU) و سپس 1، 2 و 3 را روی صفحه کلید از راه دور فشار دهید. برای شروع تنظیم مجدد، دکمه Enter را فشار دهید. چراغ نشانگر جلوی تلویزیون چشمک می زند. وقتی متوقف شد، می توانید تلویزیون خود را دوباره روشن کنید.

تلویزیون خودش خاموش می شود

چندین مشکل ممکن است باعث شود تلویزیون میتسوبیشی شما به خودی خود خاموش شود. وقتی تلویزیون خاموش شد، بررسی کنید که چراغ آبی نشانگر در جلوی تلویزیون چشمک می زند. اگر چراغ چشمک نمی زند، احتمالاً دوشاخه از پریز برق جدا می شود یا فیوز سوخته یا قطع کننده مدار قطع می شود. تلویزیون را به برق وصل کنید، فیوز را تعویض کنید یا در صورت لزوم قطع کننده مدار را تنظیم کنید. بعد از انجام نکات گفته شده ممکن است دوباره تلویزیون شروع به کار کند. در صورتی که تلویزیون شروع به کار نکرد می توان نتیجه گرفت که تلویزیون دچار شکستگی شده است و برای رفع این مشکل باید از فرد متخصص و دارای تجربه کمک بگیرد. در صورتی که از افراد و یا مراکز متفرقه استفاده نمایید ممکن است خرابی شما شدیدتر شود و یا قطعات دیگر تلویزیون نیز درگیر شوند.

این را ببینید  نشانه خرابی پنل تلویزیون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 11 =