نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

عیب یابی تلویزیون سونی بعد از شکستگی

بنابراین با تلویزیون پروژکتور سونی خود مشکل دارید. تلویزیون های پروجکشن سونی دارای مشکلات محدودی هستند و در واقع فقط تعداد انگشت شماری از موارد ممکن است در آنها اشتباه باشد. چند مورد وجود دارد که می تواند در هر تلویزیون اشتباه باشد و سپس دو مورد خاص Sonys است.

آیا تلویزیون روشن است؟

اگر تلویزیون شما روشن نیست، دوشاخه را بررسی کنید. اگر به برق متصل است، اگر به یک محافظ ولتاژ متصل است، موقتاً آن را مستقیماً به دیوار متصل کنید. اگر این کار نکرد، مطمئن شوید که سیم هیچ آسیبی ندیده است. اگر از راه دور استفاده کرده اید، سعی کنید آن را مستقیماً روی دستگاه روشن کنید.

به نظر نمی رسد تلویزیون کاملاً روشن است

این مشکل مختص تلویزیونهای پروجکشن سونی است. بسیاری از واحدها دارای یک چراغ در قسمت جلویی پایین هستند که در هنگام گرم شدن تلویزیون چشمک می زند و پس از روشن شدن تصویر، ثابت می شود. گاهی این نور هرگز جامد نمی شود و اتفاقی نمی افتد. راه حل ساده است. تلویزیون را کاملاً از برق بکشید و بگذارید چند دقیقه بماند. سپس آن را دوباره به برق وصل کنید و دوباره روشن کنید.

تلویزیون روشن است اما هیچ تصویری وجود ندارد

وقتی تلویزیون روشن می شود، معمولاً نوعی نوشتار یا تصویر ظاهر می شود. اگر تلویزیون شما “تمام روشن است” اما چیزی به نظر نمی رسد، به احتمال زیاد لامپ طرح شما سوخته است. این لامپ داخل تلویزیون است که تصویر شما را نمایش می دهد و با تقریباً 2000 ساعت استفاده از آن می سوزد. می توانید یکی دیگر را مستقیماً از وب سایت سونی سفارش دهید. همراه با راهنماهای نصب آسان.

این را ببینید  علائم تلویزیون آبخورده

تلویزیون روشن باشد، یک تصویر وجود دارد، اما هیچ سیگنالی وجود ندارد

در این صورت، شما چیزی شبیه “Video 5” را روی صفحه مشاهده خواهید کرد، که نشان می دهد تلویزیون در کدام حالت است، اما تصویر دیگری وجود نخواهد داشت. سیم هایی را که به دستگاه پخش DVD، گیرنده، جعبه کابل یا هر واحد دیگری که می خواهید استفاده کنید منتقل کنید. اگر این کار نکرد، منبع دیگری را امتحان کنید تا مشکل را جدا کنید.

تلویزیون شما صدا ندارد

میزان صدا را زیاد کنید، سپس آن را بی صدا و بی صدا کنید. اگر این کار نکرد، تلویزیون را خاموش و دوباره روشن کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =