نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مشکلات پنل تلویزیون LCD Hisense

مشکلات رایج تلویزیون Hisense شامل مشکلات مربوط به نمایشگر و کنترل ها است. این مشکلات معمولاً سالها بوجود نمی آیند، اما ممکن است در طی یکی یا دو سال اول کار با تلویزیون ایجاد شوند. برخی از موارد نیاز به جایگزینی دارند، در حالی که برخی دیگر با فرآیند بازنشانی یا عیب یابی قابل تعمیر هستند.

ضمانت خود را بررسی کنید

قبل از هرگونه تعمیر، ضمانت خود را بررسی کنید. در بسیاری از موارد، تلاش برای تعمیر فیزیکی ضمانت نامه را باطل می کند. شرایط گارانتی شما براساس نقطه خرید متفاوت است. ممکن است فقط ضمانت تولیدکننده داشته باشید، اما بسیاری از خرده فروشان نیز سیاست جداگانه ای ارائه می دهند که می توانید در کنار تلویزیون خریداری کنید.

اگر گارانتی به روز شده را خریداری کرده اید و تلویزیون در شرایط ضمانت با مشکلاتی روبرو شده است، از خدمات خرده فروش استفاده کنید. یا تلویزیون را تعمیر یا جایگزین می کند و مشکل شما به سرعت حل می شود. تحت بررسی های متعدد تلویزیون Hisense به دلیل ضمانت در خرده فروش، اطلاعات کمی در مورد ضمانت نامه در دسترس است.

در صورت خرید حضوری، همیشه در مورد گزینه های گارانتی س askال کنید. نماینده فروش باید اسنادی در مورد همه گزینه های موجود شما داشته باشد. خرید آنلاین نیاز به تحقیقات کامل دارد زیرا هیچ تکراری برای توضیح هر ضمانت وجود ندارد. فرآیند پرداخت اغلب شامل گزینه هایی است، اما هنگام مشاهده هزینه اضافی به راحتی قابل انتقال هستند. خرید ضمانت 2 یا 5 ساله محتاطانه است و می تواند در آینده شما را به دردسر بیندازد.

این را ببینید  حذف خطوط از صفحه تلویزیون LCD

مشکلات نمایش صفحه

مشکلات مربوط به LCD معمول است و تقریباً در همه مارک های تلویزیون LCD رخ می دهد. صفحه نمایش یک عنصر فیزیکی است دقیقاً مانند صفحه نمایش گوشی، رایانه لوحی یا رایانه شما. با بازنشانی یا اجرای یک فرایند عیب یابی نمی توان آسیب های جسمی را برطرف کرد.

با نگاهی دقیق به نمایشگر می توانید مشکلات نمایش صفحه را شناسایی کنید. ترک و تغییر رنگ با یک نقطه کانونی نشان دهنده آسیب ناشی از ضربه است. در این حالت، صفحه نمی تواند بازیابی شود و نیاز به تعویض دارد. این مشکل می تواند در هر تلویزیونی رخ دهد. هنگام جابجایی تلویزیون همیشه مراقب آن باشید. صفحه را با یک پتو نرم بپوشانید و برای جلوگیری از آسیب دیدن از این نوع طبیعت، از بالشتک استفاده کنید.

تغییر رنگ یک مشکل معمول صفحه است. رنگ های آبی و سبز از علائم یک صفحه با ماندگاری محدود است. خاموش کردن تلویزیون و استراحت روی صفحه ممکن است به عنوان یک راه حل موقت عمل کند، اما با گذشت زمان مشکل دوباره تکرار می شود و بدتر می شود. اگر با مشکل صفحه نمایش متناوب مواجه هستید و تلویزیون تحت گارانتی است، منتظر سرویس یا تعویض دستگاه نباشید.

عیب یابی تلویزیون Hisense

عیب یابی تلویزیون Hisense که روشن نمی شود یا مشکلات خللی مانند خاموش کردن تصادفی نیاز به تنظیم مجدد چرخه برق و تنظیم مجدد بالقوه تنظیمات کارخانه دارد. چرخه برق می تواند تعدادی از مشکلات ساده منتسب به حافظه کوتاه مدت تلویزیون را برطرف کند. بازنشانی به تنظیمات اصلی کارخانه می تواند مشکلات مربوط به برنامه های متناقض و سایر موارد اضافه شده در بازار را که مشکلاتی در تلویزیون ایجاد می کنند، حل کند.

این را ببینید  مشکل خطوط تار تلویزیون
عیب یابی پنل تلویزیون
عیب یابی پنل تلویزیون

برای چرخه برق تلویزیون، برق را خاموش کرده و تلویزیون را از پریز برق جدا کنید. جعبه کابل خود را نیز از برق بکشید تا تمام برق متصل شده از کل سیستم پاک شود. چند دقیقه صبر کنید تا جریان باقیمانده از تلویزیون تخلیه شود. دوباره برق را وصل کنید و تلویزیون را روشن کنید تا مشکلات تکرار را آزمایش کنید.

در صورت ادامه مشکلات، تنظیم مجدد کارخانه را انجام دهید. از کنترل از راه دور به منوی اصلی دسترسی پیدا کرده و به منوی تنظیمات بروید. برای یافتن گزینه Return to factory settings و بازنشانی تلویزیون، از طریق این منو پیمایش کنید. شما با این کار تنظیمات و برنامه های سفارشی خود را از دست می دهید، اما با بازنشانی به تنظیمات کارخانه می توانید بسیاری از مشکلات موجود در تلویزیون را برطرف کنید. بدهی است که برخی از مشکلات مثل تعمیر پنل تلویزیون آبخورده توسط سیستم عیب‌یابی قابل انجام نیستند و برای حل اینگونه مشکلات لازم است تا با یک متخصص در این حوزه تماس بگیرید. اگر حوصله تماس تلفنی ندارید، می‌توانید از خدمات سایت repairing-panel.ir استفاده کرده و با ثبت سفارش در اسرع وثت مشکل خود را مطرح کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − سیزده =