نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

نحوه عیب یابی تلویزیون شارپ با چشمک زدن نور OPC

سیستم های تلویزیون شارپ از چندین چراغ برای نشان دادن فعالیت و خطاهای احتمالی استفاده می کنند. هرگونه فعالیت چشمک زدن در چراغ Sharp TV OPC (کنترل تصویر نوری) به احتمال زیاد نشان دهنده یک خطا است. هنگامی که چراغ به طور مداوم چشمک می زند، باید مشکل را حل کنید تا مشکل کم شود و به دنبال راه حل باشید. مشکلات می تواند از مشکلات سخت افزاری یا سیستم عامل نصب شده در تلویزیون ناشی شود. پس از تشخیص وضعیت، باید بهترین راه حل ممکن را برای تلویزیون تعیین کنید.

تشخیص مشکل

وقتی تلویزیون شارپ روشن نمی شود، چراغ های برق در حال چشمک زدن هستند یا در حالی که چراغ Sharp TV OPC چشمک می زند، سایر مشکلات بوجود می آیند، سعی کنید تشخیص دهید مشکل از سخت افزار یا سیستم عامل است. تلویزیون را برای گرمای زیاد احساس کنید. گرم شدن بیش از حد می تواند نشانگر خراب شدن فن یا سخت افزار دیگری باشد که باعث می شود تلویزیون بدون نمایش صفحه نمایش کار کند. اگر تلویزیون بیش از حد گرم نشود یا صداهای نامنظمی تولید نکند، ممکن است مسئله ای مربوط به میان افزار یا به روزرسانی باشد.

بازنشانی و به روزرسانی ها

قبل از اقدام به هرگونه تعمیر فیزیکی گران قیمت، بازنشانی کامل و هرگونه به روزرسانی را انجام دهید. با اجرای تنظیم مجدد چرخه برق شروع کنید. تلویزیون را از برق بکشید و چند دقیقه صبر کنید تا برق تخلیه شود. تلویزیون را مستقیماً به دیوار وصل کنید تا نوار برق نادرست را کنار بگذارد. تلویزیون را دوباره روشن کرده و چراغ را بررسی کنید.

این را ببینید  تعمیر پنل خراب تلویزیون LCD

اگر چراغ همچنان چشمک می زند، تنظیم مجدد کارخانه را برای حذف داده های ذخیره شده و بازگشت تلویزیون به تنظیمات اصلی کارخانه خود انجام دهید. هرگونه برنامه و گذرواژه ذخیره شده را از دست خواهید داد، اما یک شروع جدید ممکن است مشکل را برطرف کند. برای اجرای تنظیم مجدد کارخانه، دوباره برق را از برق بکشید. به طور همزمان دکمه های (ورودی) و (کانال پایین) را از راه دور فشار دهید و نگه دارید. وقتی این دکمه ها را پایین نگه دارید تلویزیون را دوباره به برق وصل کنید و منتظر شروع تلویزیون بمانید. برای بازگرداندن تنظیمات اصلی، (حالت سرویس) را از فهرست انتخاب کرده و سپس (تنظیم مجدد کارخانه) را انتخاب کنید. قبل از بررسی چراغ OPC صبر کنید تا تلویزیون خاموش و دوباره راه اندازی شود.

مشکلات سخت افزاری

اگر با بازنشانی کامل مشکل برطرف نشود، ممکن است نقص عملکرد سخت افزاری وجود داشته باشد. رفع سخت افزار به قطعات ویژه و توانایی جدا کردن تلویزیون برای دسترسی و تعویض قطعات نیاز دارد. این فرایند پیشرفته است و برای هر کسی که مهارت و ابزار خاصی ندارد توصیه نمی شود. تلویزیون خود را توسط یک متخصص تجزیه و تحلیل کنید و برای تعیین اینکه آیا سخت افزار به قیمت تعمیر ارزش دارد، یک قیمت تعمیر بگیرید. در بعضی موارد، بررسی تلویزیون برای ضمانت یا انتخاب جایگزین بهترین مسیر است.

حالا وقت این است که مکانی را به شما همراهان همیشگی در جهت تعمیر انواع تلویزیون شکسته معرفی کنم  تا از خدمات به صرفه و با کیفیت آن استفاده نمایید. سایت نام برده به نشانی repairing-panel.ir می‌باشد و از همین الان می‌توانید هرگونه مشکل سخت افزاری تلویزیون خود را که یکی از این موارد شکسته بودن آن است مراجعه نمایید. پس تا فرصت هست این شانس استثنائی را از دست ندهید و با ثبت سفارش خود در صفحه اصلی سایت از خدمات نام برده استفاده نمایید.

این را ببینید  خسارت ناشی از آب در LCD تلویزیون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − سه =