نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آیا رطوبت می تواند به لوازم الکترونیکی آسیب برساند؟

رطوبت بیش از حد نه تنها می تواند به سلامتی شما آسیب برساند، بلکه به دارایی شما نیز آسیب می رساند. الکترونیک خصوصاً در معرض آسیب ناشی از میعان قرار دارد. رطوبت می تواند باعث خوردگی تماس ها در داخل شود و مقاومت عایق را کاهش می دهد، که ممکن است باعث اتصال کوتاه شود.

چگونه از صفحه تلویزیون رطوبت ایجاد می کنید؟

فقط کمی پاک کننده شیشه یا الکل مالش دهنده واضح را روی پارچه تمیز و جاذب بپاشید و با پارچه کمی مرطوب به آرامی جلا دهید. اگر باقی مانده از مواد معدنی محلول پس از تبخیر آب باقی مانده باشد، باید آن را از بین ببرد.

همچنین بدانید، مایع داخل تلویزیون چیست؟ مونو اتیلن گلیکول مایعی است که بیشتر برای خنک سازی یک لوله تلویزیون طرح ریزی استفاده می شود.

چگونه رطوبت را از تلویزیون دریافت می کنید؟

مرحله 1 – تلویزیون را از برق بکشید. به نظر می رسد این یک کار بیهوده است، اما به محض اینکه متوجه شدید که تلویزیون به آب آسیب رسانده است، باید سریع تلویزیون را از برق بکشید. همین مرحله مهم ترین مرحله به حساب می‌آید، اگر این اتفاق نیفتد نیازمند به خدمات تعمیرات تلویزیون آبخورده می‌شوید. پس از این بخش به راحتی نگذرید و هرچه سریعتر تلویزیون را از برق جدا کنید.

مرحله 2 – ناحیه آسیب دیده را خشک کنید.

مرحله 3 – صبور باشید.

مرحله 4 – تعمیرکار.

مرحله 5 – جایگزینی

به همین ترتیب، مردم می پرسند، آیا آب تلویزیون را خراب می کند؟

هنگامی که تلویزیون شما خیس شد، ضروری است که هرچه سریعتر روند خشک کردن را شروع کنید. تخته مدار می تواند حتی پس از غوطه ور شدن در آب خوب باشد، به شرطی که قبل از اینکه برق به آن وارد شود، کاملاً خشک شود. تلویزیون های LCD به سرعت در اثر آب از بین می روند.

این را ببینید  بررسی کامل پنل LCD (نمایشگر کریستال مایع)

چرا آب از تلویزیون من خارج می شود؟

یک کابل کواکسیال می تواند به طرق مختلف آسیب برساند، تمام آنچه که برای پایین آمدن آب از کابل هوایی شما لازم است وجود شکسته در غلاف بیرونی PVC است. آب باران می تواند کابل را پایین بکشد تا جایی که به محل شکست وارد شود، شکسته شود و سپس از قسمت داخل کواکس به سمت موقعیت تلویزیون بلغزد.

چگونه یک صفحه LCD آسیب دیده از آب را برطرف می کنیم؟

برنج رطوبت را از بین می برد و آسیب آب صفحه LCD را خشک می کند. این برای آبی مفید است که وارد اکثر دستگاه های الکترونیکی شده است. صفحه را به مدت 24 ساعت کامل در برنج بگذارید. صفحه را بیرون آورده و باقیمانده باقی مانده از برنج را با پارچه ای نرم پاک کنید تا از خاراندن صفحه جلوگیری شود.

آیا گرما می تواند تلویزیون را خراب کند؟

دمای شدید گرما، سرما، رطوبت یا رطوبت شدید می تواند به طور دائمی به صفحه نمایش تلویزیون صفحه تخت آسیب برساند. رطوبت می تواند باعث اتصال کوتاه مدار در داخل تلویزیون شود، در حالی که گرمای زیاد یا سرما می تواند توانایی تغییر رنگ مناسب پیکسل ها را مختل کند.

چگونه می توان صفحه تلویزیون را با Windex تمیز کرد؟

محلول تمیز کردن مانیتور فقط الکل ایزوپروپیل و آب است. محلول 20/80 از این را در یک بطری اسپای قرار داده و با یک پارچه میکروفیبر پاک کنید. ویندکس آمونیاک در خود دارد که برای پنل های LCD وحشتناک است. من شرط می بندم که شما به طور دائمی به LCD آسیب زده باشید

این را ببینید  لکه سیاه تلویزیون LCD

از کجا بفهمید که تلویزیون شما دچار ابخوردگی است؟

وقتی صفحه در معرض رطوبت یا مه غلیظ قرار دارد، ممکن است لکه های آب ایجاد کند. حتی پس از تمیز کردن صفحه، نقاط رطوبت هنوز قابل مشاهده هستند و در واقع بین ورق های شیشه قرار دارند. اشباع زیاد صفحه LCD باعث ایجاد لکه های سیاه شبیه لکه های جوهر می شود.

آیا می توان تلویزیون مرطوب را درست کرد؟

تلویزیون مرطوب علائم استرس را خیلی سریع نشان می دهد. تلویزیون شما قابل تعمیر نیست. به همین دلیل ضروری است که تلویزیون خود را خاموش، از برق بکشید و دیگر از آن استفاده نکنید تا زمانی که توسط یک تکنسین معتبر بررسی، تمیز و خشک شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − چهار =