نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

اعوجاج در کیفیت تصویر شما به احتمال زیاد یک عارضه جانبی اتصال دستگاه های غیر HD یا تنظیماتی است که به راحتی در منوی تلویزیون تغییر می کند. تغییر تنظیمات و اطمینان از داشتن سخت افزار مناسب می تواند به اطمینان از بهترین تصویر ممکن کمک کند. به راحتی می توانید با انجام چند کار ساده پاشیده شدن رنگ ها و علت خرابی تصویر در تلویزیون را برطرف نمایید.

علت خرابی تصویر در تلویزیون

علت خرابی تصویر در تلویزیون و کیفیت پایین

برای علت خرابی تصویر در تلویزیون تماشای کابل استاندارد در تلویزیون HD می تواند کاملاً شوکه کننده باشد. تصاویر به احتمال زیاد دارای نسبت ابعاد کوچک تری هستند و دارای اعوجاج دانه ای یا پیکسلی هستند. علاوه بر این، استفاده از دستگاه‌های غیر HD سازگار، مانند پخش‌کننده DVD، VCR یا سیستم بازی قدیمی‌تر، تصویری کمتر از ستاره‌ای ایجاد می‌کند.

به همین دلیل برای تلویزیون خود همیشه باید از قطعه های اصلی استفاده نمایید تا بتواند به راحتی کیفیت بالای تصویر را به شما ارائه دهد.

ارتقاء مقیاس

اگر نسبت تصویر یا تلویزیون خود را تغییر داده اید، یا بزرگنمایی یا بزرگنمایی را تغییر داده اید، ممکن است با اعوجاج مواجه شوید که در غیر این صورت قابل توجه نخواهد بود. تنظیم تصویر بر روی نسبت 1:1 و خاموش کردن هرگونه اسکن بیش از حد می تواند به اطمینان از کیفیت بهتر تصویر کمک کند.

مقیاس های بزرگ برای تصاویر کیفیت پایین می تواند بسیار نامناسب باشد به همین دلیل همیشه باید میزان مقیاس دستگاه خود را بسنجسید.

علت خرابی تصویر در تلویزیون و اتصال دهنده های نامناسب

ممکن است اتصال نامناسبی را داشته باشید به همین دلیل بهتر است قبل از بررسی اشکالات سخت افزاری حتما اتصالات را بررسی نمایید. اگر از سیستمی استفاده می کنید که از HD پشتیبانی می کند، مانند پخش کننده Blu-ray یا سیستم بازی سازگار با HD بدون استفاده از کابل HDMI، ممکن است تصویر مخدوش شود. کابل‌های HDMI هم تصاویر دیجیتالی و هم صدا را با کیفیت HD از طریق یک کابل انتقال می‌دهند و بهترین سیگنال‌های صوتی تصویری ممکن را ارائه می‌دهند.

این را ببینید  خلاصی از شر ترک های تلویزیون

بیشتر بدانید: رفع آبخوردگی تلویزیون LCD در یک دقیقه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 11 =