نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

راه های جلوگیر از اب گرفتگی تلویزیون و کابل های اطراف آن

ممکن است برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که بعد از ابخوردگی کابل، تلویزیون نیز دچار ابخوردگی شده است. برای جلوگیری از ایجاد خسارت بهتر است نکات زیر را اجرا نمایید.

ضد آب و تمام اتصالات کابل و خاتمه

مثل اینکه قبلاً صحبت کردم در مواردی که اتصالات کابل خارجی مانند خود آنتن وجود دارد، به دستگاههای تقسیم هوایی و تقویت کننده های دکل و با اتصالات خارجی باید اطمینان حاصل کنید که اقدامات لازم برای اتصالات ضد آب و هوا انجام شده است. نکاتی در مورد گرفتن این حق عبارتند از:

1- اطمینان حاصل کنید که هنگام قطع شدن کابل، یک حلقه قطره ای دارید

2- از اتصالات ضد آب و اتصالات کابل از نوار آمیخته استفاده کنید

3- از گریس سیلیکون در LNB و اتصالات که نمی توان از نوار ترکیب استفاده کرد، استفاده کنید.

4- استفاده از شاخه های فشرده سازی ضد آب را در نظر بگیرید.

اطمینان حاصل کنید که کابل هنگام نصب امن است

هنگام نصب خود کابل باید اطمینان حاصل کنید که از فیکسچرهای کافی کابل استفاده شده است تا کابل پس از نصب دم نزند و دور آن حرکت نکند. برخی اقدامات قابل انجام عبارتند از:

1- هنگام اتصال کابل به دکل هوایی، با نوار عایق سخاوتمند باشید.

2- از گیره های کاشی، ساخته شده از مقاطع سیم مفتول که هر چند کاشی در زیر کاشی ها می نشیند، استفاده کنید تا هنگام پایین آمدن از سقف کابل در موقعیت خود باقی بماند.

این را ببینید  حذف خطوط از صفحه تلویزیون LCD

3- از گیره های کابل یا بندهای کابل هر 5-6 آجر به صورت عمودی یا دو آجر به صورت افقی استفاده کنید تا کابل در موقعیت خود قرار گیرد.

کابل مسیر در صورت امکان به صورت داخلی

بهتر است در صورت امکان کابلهای تلویزیون را در صورت امکان به صورت داخلی هدایت کنید. در اغلب موارد این کار شغل بسیار بزرگتری ایجاد می کند بنابراین اگر می خواهید هنگام مسیریابی کابل هوایی خود کمی خلاق باشید، انتظار بیشتری را در قیمت نصب هوایی خود داشته باشید. این ممکن است به معنای مسیریابی کابل از طریق اتاق زیر شیروانی یا زیر تخته کف در دیوارها باشد تا اینکه از بیرون استفاده کنید و دوباره وارد شوید. من توصیه می کنم وبلاگ ما را در مورد نحوه پنهان کردن کابل های تلویزیون برای اطلاعات بیشتر در این مورد بررسی کنید.

کمی سوراخ را از طریق دیوار ایجاد کنید و از Silcone استفاده کنید

خوب است آبی که به نظر می رسد از داخل کابل کواکسیال شما می چکد در واقع از بیرون چکه کند. این امر معمولاً در سوراخهایی وجود دارد که از طریق دیواری کمی به طرف بالا سوراخ شده اند و به این ترتیب آب می تواند برای کابل زدن به داخل اموال شما استفاده شود.

هنگام سوراخ کردن یک دیوار، کمی به سمت پایین سوراخ کنید تا از استفاده آب از کابل به عنوان پلی به داخل ملک خود جلوگیری کنید. سوراخ خارجی نیز باید با یک حبه سیلیکون بسته شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =