نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

طول عمر تلویزیون های LCD

هنگام خرید یک تلویزیون، نگرانی اصلی خریداران بالقوه امید به زندگی تلویزیون است. دستگاه های تلویزیون LCD فناوری کریستال مایع را برای تولید تصاویر پیاده سازی می کنند. کمترین هزینه ساخت و در دسترس بودن گسترده مواد، عواملی است که باعث می شود تلویزیون های LCD امروزه به تلویزیون های پرمصرف و تولید شده تبدیل شوند.

امکانات

همه تلویزیون های LCD حاوی یک جفت سطح شفاف و شفاف هستند. درون این سطوح، شیارهایی وارد شده و به آنها اجازه می دهد تا با کریستال مایع پر شوند. پس از پر شدن سطوح، بلورهای متحرک در حال ساخت رنگ ها و حرکت در تلویزیون LCD شما هستند و تصویر واقعی تلویزیون LCD را ایجاد می کنند. نمایشگر LCD تلویزیون شما این امکان را دارد که به طور مداوم برای چندین دهه تصاویر زنده ایجاد کند.

طول عمر

تولیدکنندگان تلویزیون LCD با توجه به امید به زندگی محصولات پیش بینی شده متفاوت هستند. همانند اکثر فناوری ها، تلویزیون های LCD اخیر دارای امید به زندگی بیشتری هستند.

از آنجا که ال سی دی ها نور خود را تأمین نمی کنند، طول عمر منبع نور ال سی دی طول عمر صفحه تلویزیون را تعیین می کند. به طور متوسط ​​، امید به زندگی یک تلویزیون LCD بین 30،000 تا 60،000 ساعت تخمین زده می شود. خانگی که شش ساعت در روز تلویزیون تماشا می کند پس از 28 سال انتظار دارد که جایگزین تلویزیون LCD شود.

ملاحظات

با گذشت زمان، تصویر تولید شده در تلویزیون های LCD شروع به کاهش می کند. صفحه تلویزیون LCD با تاریک شدن لامپهای نور پس زمینه تاریک می شود. یک گزینه مهم برای بررسی، طول عمر منبع نور LCD است، با توجه به اینکه تلویزیون های LCD به اندازه منابع نوری آنها دوام دارند.

این را ببینید  آیا تلویزیون آبخورده قابل تعمیر است

پیشگیری / راه حل

اگرچه اساساً هیچ اقدامی برای جلوگیری از از دست رفتن تصویر LCD در نهایت وجود ندارد، اما چند مرحله وجود دارد که می تواند برای به تأخیر انداختن روند انجام شود. تنظیم تنظیمات کنتراست در تلویزیون LCD می تواند به حفظ منبع نور کمک کند. با توجه به نور محیط در اتاق میزبان تلویزیون LCD، یا تنظیمات خود را بالاتر یا پایین قرار دهید.

خرید یک تلویزیون که یک مارک تجاری شناخته شده است همچنین می تواند به عمر طولانی تلویزیون LCD کمک کند. در بیشتر موارد، تلویزیون ها با ضمانت و خدمات قابل اعتماد مشتری ارائه می شوند. همچنین، در صورت عدم استفاده از تلویزیون صفحه تخت، به طور کلی خاموش شوید به ماندگاری آن کمک می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − هشت =