نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

بنابراین، گزینه اسکن خودکار را روی تلویزیون خود فشار داده اید، اما هنوز نمی تواند کانالی را پیدا کند. به 7 نکته در این مقاله نگاهی بیندازید که به شما کمک می کند به تماشای تلویزیون عادی خود بازگردید. اگر تلویزیون شما برای یافتن کانال ها مشکل دارد، چند کار وجود دارد که می توانید برای کمک به عدم یافتن کانال ها تلویزیون انجام دهید.

عدم یافتن کانال ها تلویزیون

7 راه حل آسان عدم یافتن کانال ها تلویزیون

برای عدم یافتن کانال ها تلویزیون بنابراین به نظر نمی رسد تلویزیون شما هیچ کانالی را پیدا کند. ناامید نشوید، زیرا لازم نیست برای سرگرمی های آخر هفته به دنبال بازی های رومیزی یا کتاب بگردید. در آینده 7 کاری وجود دارد که می توانید انجام دهید تا به تلویزیون خود کمک کنید کانال هایی را که دوست دارید تماشا کنید پیدا کند.

شماره 1 اطمینان از اتصال آنتن

اولین نکته ما این است که مطمئن شوید آنتن را به خوبی وصل کرده اید. اکنون، می دانم که این واضح به نظر می رسد. اما خیلی آسان است که چیزی کابل را تکان دهد و بدون اینکه متوجه شوید شل شود. اگر خانه شما شبیه خانه من است و سگ‌ها، گربه‌ها و کودکان در آن می‌دوند، این یک قدم مهم است.

باید مطمئن شوید که آنتن را محکم به تیونر تلویزیون وصل کرده اید. شما باید آن را به جک “Antenna In” وصل کنید. اگر کانال خود را به درستی وصل کرده اید و هنوز نمی توانید کانالی را پیدا کنید، به نکته بعدی بروید.

شماره 2 عدم یافتن کانال ها تلویزیون بررسی کانال ها

برای عدم یافتن کانال ها تلویزیون آیا برخی از کانال های تلویزیونی را روی صفحه تلویزیون خود می بینید اما شاید همه کانال هایی را که امیدوار بودید مشاهده نکنید؟ سپس مهم است که بررسی کنید کدام کانال را باید دریافت کنید.

این را ببینید  علائم پیکسل های مرده در تلویزیون شما

کانال هایی که به شما پیشنهاد می شود بسته به موقعیت مکانی شما متفاوت است. شما می توانید یک دسته چک کننده رایگان کانال را به صورت آنلاین پیدا کنید. این خدمات لیستی از کانال هایی را که باید در منطقه خود مشاهده کنید در اختیار شما قرار می دهد.

اگر برخی از کانال‌ها را در لیستی که آنلاین می‌بینید از دست داده‌اید، باید یک اسکن مجدد انجام دهید. گاهی اوقات ایستگاه ها فرکانس مورد استفاده برای پخش را تغییر می دهند. یک اسکن مجدد به شما کمک می کند تا سیگنال جدید ایستگاه را پیدا کنید.

خوب، اما اگر مطمئن نیستید که چگونه یک اسکن مجدد انجام دهید، چه کاری می توانید انجام دهید؟ سپس در اینجا تمام دستورالعمل هایی وجود دارد که برای انجام این کار نیاز دارید.

  1. “MENU” را روی کنترل از راه دور خود فشار دهید
  2. در گزینه های تلویزیون خود به “CHANNEL SCAN” بروید
  3. سپس باید بتوانید “RESCAN” را فشار دهید.

توجه: گزینه “RESCAN” می تواند به صورت “TUNE” یا “AUTO-TUNE” در برخی از تلویزیون ها نشان داده شود.

اگر هیچ یک از کانال‌های موجود در لیستی را که به صورت آنلاین مشاهده می‌کنید نمی‌بینید، به برخی از اصلاحات دیگر در این مقاله بروید.

تعمیرات تلویزیون

شماره 3 جستجو کانال ها به صورت دستی

برای عدم یافتن کانال ها تلویزیون استفاده از دکمه اسکن خودکار راحت ترین و سریع ترین راه برای جستجوی کانال است. اما اگر تلویزیون شما مشکل دارد، می توانید اسکن دستی را نیز انجام دهید. این اسکن باید لیست کانال هایی را که برای تلویزیون شما در دسترس هستند بازیابی کند.

در اینجا همه چیزهایی که برای انجام یک اسکن دستی نیاز دارید آمده است.

  1. فرستنده دیجیتال شما
  2. شماره فرکانس شما
این را ببینید  نشانه خرید تلویزیون جدید

این اعداد بسته به محل زندگی شما متفاوت است. اگر مطمئن نیستید که مال شما چیست، باید با ارائه دهنده خدمات خود تماس بگیرید.

شماره 4 راه اندازی دوباره تلویزیون

برای عدم یافتن کانال ها تلویزیون راه اندازی مجدد تلویزیون راه خوبی برای پاک کردن آن از هرگونه مشکلی است که ممکن است مانع از جستجوی کانال شود.

با انجام کارهای زیر می توانید تلویزیون خود را مجددا راه اندازی کنید.

  • با استفاده از دکمه پاور تلویزیون را خاموش کنید
  • تلویزیون را از برق وصل کنید
  • 2 دقیقه صبر کنید
  • دوباره آن را به برق وصل کنید
  • با استفاده از دکمه پاور آن را دوباره روشن کنید

پس از راه اندازی مجدد تلویزیون، سعی کنید جستجوی خودکار کانال را انجام دهید. اگر تلویزیون موفق نشد، به تعمیر بعدی در این مقاله بروید.

عدم یافتن کانال ها تلویزیون

شماره 5 سال بودن کابل کواکسیال

برای عدم یافتن کانال ها تلویزیون کابل کواکسیال آسیب دیده هنگام جستجوی کانال های تلویزیونی هیچ نتیجه ای را نشان نمی دهد. شما باید کابل خود را برای علائم ساییدگی زیر بررسی کنید.

  • شکستن
  • خم شدن
  • ترک خوردن کابل

اگر کابل کواکسیال شما هر یک از این علائم را نشان می دهد، باید آن را تعویض کنید. پس از تعویض کابل، جستجوی خودکار کانال را امتحان کنید. اگر جستجوی کانال موفقیت آمیز باشد، مشکل را حل کرده اید.

شماره 6 بررسی تیونر و عدم یافتن کانال ها تلویزیون

بررسی تیونر تلویزیون شما یک مرحله واقعاً مهم است که به شما کمک می کند بفهمید که آیا درست کار می کند یا خیر.

با انجام موارد زیر می توانید تیونر تلویزیون خود را بررسی کنید.

  • کابل کواکس را از تلویزیون خود وصل کنید
  • کابل را به تلویزیون دیگری وصل کنید
  • سعی کنید اسکن خودکار کانال را روی آن تلویزیون اجرا کنید
این را ببینید  پنل تلویزیون LCD Hisense

آیا اجرای اسکن در تلویزیون دیگری دشوار بود؟ اگر اسکن کار نکرد، ممکن است با تیونر تلویزیون خود مشکل داشته باشید.

اگر در اسکن خودکار کانال‌ها در تلویزیون دیگری مشکلی نداشتید، چه؟ پس به احتمال زیاد مشکل از خود تلویزیون است. برای حل این مشکل، ممکن است لازم باشد با یک تکنسین تماس بگیرید.

عدم یافتن کانال ها تلویزیون

شماره 7 تراز بودن آنتن

برای عدم یافتن کانال ها تلویزیون تراز کردن آنتن به خوبی بسیار مهم است. اگر آنتن شما در جهت اشتباه است، ممکن است نتوانید هیچ کانالی را پیدا کنید. این به ویژه اگر در منطقه ای زندگی می کنید که تداخل سیگنال زیادی وجود دارد، صادق است.

خوب، اما آنتن شما باید به کدام جهت باشد؟ همه اینها به محل زندگی شما و محل برج های پخش شما بستگی دارد. برای پیدا کردن این موضوع، می‌توانید یک ایستگاه یاب را به صورت آنلاین مانند این مورد برای آیفون یا این مورد برای اندروید بررسی کنید. ایستگاه یاب اطلاعات زیر را به شما خواهد گفت.

  • کدام ایستگاه ها در منطقه شما موجود است
  • جایی که دکل های پخش در آن قرار دارند

هنگامی که می دانید برج های پخش خود کجا هستند، یکی از دوستان خود را بگیرید و این مراحل را دنبال کنید.

  1. یاتاقان های برج پخش تلویزیون را پیدا کنید
  2. برای پیدا کردن بلبرینگ ها از قطب نما استفاده کنید. (همچنین می توانید از برنامه موبایل قطب نما استفاده کنید).
  3. از یکی از دوستان بخواهید هنگام چرخاندن آنتن، جستجوی کانال تلویزیون را انجام دهد. وقتی بتوانید نتایج کانال را پیدا کنید، متوقف شوید.

بیشتر بدانید: راه حل های تعمیر صفحه نمایش شکسته تلویزیون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − شانزده =