نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

در 20 سال گذشته، تلویزیون های صفحه تخت از یک کالای جدید و گران قیمت به لوازم اصلی خانه تبدیل شده اند. حتی بدون احتساب جمعه سیاه، می‌توانید تلویزیون‌های کاملاً قابل قبولی را فقط با چند میلیون تومان دریافت کنید، و تلویزیون‌های واقعاً خیره‌کننده را با قیمتی نه چندان بیشتر. بر کسی پوشیده نیست که در طول مسیر، بازار صفحه تخت کاملاً اشباع شده است. با این حال، جدیدترین کلمات کلیدی – 4K و HDR، یا محدوده دینامیکی بالا –  تحول واقعی بعدی در فناوری تلویزیون مصرف کننده هستند. در این مقاله نشانه خرید تلویزیون جدید توضیح داده خواهد شد.

نشانه خرید تلویزیون جدید

نشانه خرید تلویزیون جدید و خرید تلویزیون لوله ای یا CRT

برای نشانه خرید تلویزیون جدید این یکی مسلماً یک شبکه ایمنی است، اما اگر همچنان بیشتر تماشای خود را در تلویزیونی با ضخامت بیش از چند اینچ و از نظر عمق انجام می دهید، قطعاً باید آن را ارتقا دهید.

در واقع، CRT ها هنوز هم انتخاب ایده آلی هستند که رسانه های طراحی شده در دوره خود را مشاهده می کنید: نوارهای VHS، بازی های ویدئویی یکپارچهسازی با سیستمعامل و غیره.

اما واقعاً هیچ بهانه ای برای ارتقا ندادن وجود ندارد. شما می توانید یک تلویزیون ال ای دی صفحه تخت مناسب با قیمتی معادل 150 دلار تهیه کنید، که برای هر رسانه مدرن، برنامه های پخش جریانی، دی وی دی، بلو-ری یا حتی به عنوان صفحه نمایش دوم لپ تاپ، انتخاب بهتری است. با روزگار کنار بیای پدربزرگ

برنامه نویسی فول اچ دی

برای نشانه خرید تلویزیون جدید اگر در 6 سال گذشته خریدی از تلویزیون انجام داده اید، احتمالاً اصطلاحات “1080p” یا “full-HD” را شنیده اید. این به وضوح صفحه نمایش اشاره دارد – به طور خاص 1920 پیکسل افقی در 1080 پیکسل عمودی. ممکن است ما در شروع 4K و HDR باشیم، اما در واقع اکنون زمان بسیار خوبی برای پرش به حالت فول اچ دی است.

این را ببینید  5 گام رفع قطع شدن Wi-Fi تلویزیون

به احتمال زیاد تلویزیون فعلی شما در واقع یک مجموعه 1080p نیست. اگر وقتی برنامه‌های مختلف را کوک می‌کنید، 480p، 720p یا 1080i می‌گوید، 1080p کامل نمی‌گیرید—و این فقط شرم‌آور است. کنسول‌های بازی مدرن مانند Xbox One و برنامه‌هایی مانند Netflix و Amazon Video ممکن است قابلیت 4K را داشته باشند، اما اکثر بازی‌ها و محتوای آنها هنوز برای 1080p بهینه‌سازی شده‌اند. پخش های کابلی و ماهواره ای هم.

اگر تلویزیون فعلی شما 1080p نیست، نیازی به جهش به 4K و HDR ندارید (البته، اگر منصفانه باشیم، خرید تلویزیون 1080p در حال حاضر ممکن است کمی منسوخ شده باشد). شما می توانید یک مجموعه کاملا خوب 1080p با کمتر از 400 دلار تهیه کنید و در نهایت تمام محتوای مورد علاقه نتفلیکس و بازی های PS4 خود را همانطور که می خواهید ببینید.

نشانه خرید تلویزیون جدید و عدم خواندن متن ها در حین بازی

در حالی که لازم نیست هر نمونه ای از متن و اطلاعات HUD شفاف باشد، اگر نتوانید اطلاعات اولیه ای که یک بازی به شما می دهد را بخوانید، زمان بدی خواهید داشت.

این به این معنی نیست که به یک تلویزیون 4K عظیم 65 اینچی نیاز دارید – گاهی اوقات شما فقط به یک صفحه نمایش کمی بزرگتر نیاز دارید. چیزی شبیه به این TCL 1080p 40 اینچی است، اما مهمتر از آن، کاهش مقیاس یک سیگنال (مانند کاهش مقیاس خروجی 1080p Xbox One به صفحه نمایش 720p) برای چشم شما مضر است!

خرابی پنل تلویزیون

اتصال لپ تاپ به تلویزیون برای مشاهده ی محتوای ویدئویی

برای نشانه خرید تلویزیون جدید در حالی که ما به طور سنتی «تلویزیون‌های هوشمند» مستقیم را به نفع دستگاه‌های پخش مستقل کنار می‌گذاریم، ویژگی‌های هوشمند تلویزیون داخلی در مقایسه با کار دشوار اجرای رایانه‌های رومیزی یا لپ‌تاپ روی تلویزیون، جدیدترین و بهترین‌ترین ویژگی‌ها هستند. این روش نه تنها به ندرت مقیاس‌بندی خوبی دارد، بلکه اغلب متن‌هایی را که ماوس/صفحه‌کلید متنی را به طرز عجیبی روی صفحه‌نمایش تلویزیون خود قرار می‌دهید، رها می‌کنید، که برای نمایش صحیح تب کروم بسیار کم است.

این را ببینید  نشانه خرابی تلویزیون با توضیح ساده

نشانه خرید تلویزیون جدید و تلویزیون هوشمند بسیار کند

برای نشانه خرید تلویزیون جدید اگر قدیمی نیستید، به احتمال زیاد یک تلویزیون 720p یا 1080p با ویژگی های هوشمند دارید. اما اگر بیش از 3 یا 4 سال از عمر آن گذشته باشد، شرط می بندم که تلویزیون هوشمند شما کمی بیشتر شبیه واتسون است تا هولمز: بارگیری پلت فرم هوشمند برای همیشه طول می کشد، یا دیگر نمی تواند به روز شود زیرا حافظه داخلی پر است – یا بدتر از آن، سازنده به‌روزرسانی برنامه‌های داخلی را به طور کامل متوقف کرده است. متأسفانه این اتفاق می افتد.

اگر اینطور است، شما کاندیدای عالی برای به روز رسانی تلویزیون خود هستید. نه تنها می‌توانید یک راه جدیدتر و محتمل‌تر، تجربه هوشمند بسیار بهتری از آن به دست آورید، بلکه این شانس شماست تا از آخرین پیشرفت‌های کیفیت تصویر استفاده کنید: وضوح 4K و محدوده دینامیکی بالا.

در حالی که این فناوری هنوز نسبتاً جدید است، می‌توانید یک مجموعه بسیار قوی 4K/HDR مانند سری TCL S را با قیمت حدود 800 دلار به صورت آنلاین دریافت کنید. نه تنها تلویزیون Roku را در اینجا دریافت می کنید، بلکه ارتقاء آن را به وضوح 4K و همچنین سازگاری HDR دریافت می کنید. در حالی که این تلویزیون OLED ممتاز نیست، ارتقاء از یک تلویزیون کوچکتر 1080p به یک مجموعه بزرگ 4K/HDR باعث می‌شود حتی ویدیو دوست‌های حساس هم چشم‌پوشی نکنند.

بیشتر بدانید: تعمیرات اولیه تلویزیون آبخورده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × چهار =