نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مشکلات مربوط به شکستگی در تلویزیون LG

تلویزیون های ال جی در سبک های مختلفی تولید می شوند: مدل ها از صفحه نمایش کریستال مایع، دیود ساطع کننده نور یا صفحه نمایش پلاسما استفاده می کنند. مشکلات مربوط به اجزای داخلی موجود در یک مجموعه تلویزیونی LG می تواند باعث شود که تصویر فقط در نیمی از صفحه نمایش نمایش داده شود و همچنین سایر موارد مانند خطوط روی صفحه یا نقاط رنگی نمایش داده شود.

تداخل الکترونیکی

تداخل سیگنال الکترومغناطیسی از لوازم خانگی یکی از دلایل عمده مشکلات نمایشگر در تلویزیون های ال جی است. علائم تداخل الکترونیکی سایر لوازم خانگی شامل میله های افقی یا عمودی است که قسمت های زیادی از صفحه یا یک تصویر متزلزل را پوشش می دهد. هرگونه وسایل بزرگ، مانند مایکروویو، وکیوم یا ابزار برقی، باید از تلویزیون ال جی دور شوند تا از ایجاد تداخل الکترونیکی جلوگیری کند.

صفحه پلاسما

صفحات LCD پلاسما ممکن است معیوب شده و همچنین باعث اشکال در نمایشگر شوند. از پلاسما در صفحه های تلویزیون برای نمایش یک تصویر استفاده می شود زیرا به راحتی می توان آن را دستکاری و کنترل کرد و یک تصویر رنگی ایجاد کرد. از صفحه های پلاسما شکسته یا ترک خورده نمی توان استفاده کرد و هزینه آنها بیشتر از قیمت کل تلویزیون است. علائم یک نمایشگر بد پلاسما به غیر از یک نمایشگر نیم صفحه می تواند شامل خطوط عمودی رنگی، رنگ های تحریف شده در گوشه ها یا نقاط قرمز چشمک زن باشد.

تابلوهای نگهدارنده و بافر

تلویزیون های ال جی از تعدادی صفحه کنترل مانند صفحه های بافر یا نگهدارنده که کیفیت و روشنایی تصویر نشان داده شده را کنترل می کنند، استفاده می کنند. صفحه های X- و Y با دوام که فقط در تلویزیون های پلاسما یافت می شوند، از نظر اندازه مشابه صفحه تغذیه تلویزیون پلاسما هستند که معمولاً بزرگترین برد موجود در بین قطعات الکترونیکی تلویزیون است. صفحات بافر تخته های باریک و بلندی هستند که معمولاً در داخل تلویزیون پلاسما به برد Y- نگهدارنده متصل می شوند.

این را ببینید  تاری تلویزیون ناشی از شکستگی

برای تلویزیون های LCD، برد های اینورتر یا اینورترهای نور پس زمینه، سطح نور پشت تصویر را کنترل کنید. عملکرد در هر یک از این برد ها می تواند باعث خاموش شدن نور پس زمینه در بخشی از صفحه شود و از میزان تصویری که یک تلویزیون در واقع نشان می دهد، بکاهد. خطوط عمودی یا خطوط افقی که عرض آن دو تا سه اینچ است و از دیگر علائم تابلوهای نگهدارنده یا بافر است.

سایر مشکلات تصویر LG

تلویزیون های LG که از آنتن استفاده می کنند ممکن است دارای خطوط یا رگه هایی در تصویر نمایش داده شده روی صفحه تلویزیون باشند. آنتن را بررسی کرده و تنظیم کنید تا وضوح تصویر تلویزیون LG بهبود یابد. کیفیت پایین تصویر در هر مجموعه تلویزیونی LG ممکن است به دلیل نزدیکی بین تلویزیون و VCR یا نصب نادرست کابل های ویدئویی باشد.

اگر کل نمایشگر خیلی تاریک است، تنظیمات رنگ یا روشنایی را در تلویزیون LG خود تنظیم کنید. مشکلاتی در نمایش وجود دارد که هنگام اتصال یک رابط چندرسانه ای با کیفیت بالا یا HDMI ممکن است به دلیل کابل ناسازگار باشد. تلویزیون های ال جی به کابل HDMI با نسخه 1.3 یا بالاتر نیاز دارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =