نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آیا می توانید یک پنل تلویزیون LCD خراب را تعمیر کنید؟

بله، ممکن است صفحه خراب تلویزیون LCD را برطرف کنید. داخل تلویزیون شکسته است. هنگامی که تلویزیون روشن است می توانید یک صفحه سیاه را ببینید زیرا از داخل ترک خورده است زیرا هیچ آسیب دیدگی به خارج وجود ندارد.

آیا همه پنل صفحه های LCD یکسان هستند؟

تولید کنندگان صفحه نمایش LCD زیادی برای صنعت Laptop وجود دارد. صفحه های LCD وضوح، اندازه و نوع متفاوتی دارند و این صفحه ها تا زمانی که وضوح و اتصالات یکسان باشند سازگار هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر تولید LCD لطفا اینجا را کلیک کنید.

آیا پنل  صفحه های LED قابل تعویض هستند؟

شماره 4: قطعات تلویزیون قابل تعویض در تلویزیون های LCD و LED. ال سی دی، ال ای دی و OLED عموماً از نظر فناوری های تلویزیون در یک رده قرار دارند. این بیشتر به این دلیل است که در بیشتر قسمت ها، هر یک از مارک های تلویزیونی مربوطه قطعات خاص خود را برای مارک خود ساخته اند. همچنین گاهی اوقت ممکن است پنل تلویزیون شما شکستگی داشته باشد که در این حالت باید اقدامات مربوط به تعمیر پنل تلویزیون شکسته انجام شود و دیگر با مواردی چون تعویض قطعات مشکل شما حل نمی‌شود.

پلاگین تلویزیون چیست AMP؟

دوشاخه های لوازم خانگی با قدرت حداکثر 700 وات باید دارای فیوز 3 آمپری (قرمز رنگ) باشند. به عنوان مثال: 3A Fuse – چراغ رومیزی، لامپ استاندارد، تلویزیون، ویدئو، کامپیوتر، میکسر، مخلوط کن، یخچال، فریزر، مته برقی، اره موقت، آهن لحیم کاری.

این را ببینید  5 مشکل رایج تلویزیون و نحوه رفع آنها

طول سیم برق تلویزیون چقدر است؟

1-4 از 4 پاسخ. تلویزیون دارای دو سیم برق است – یکی برای تلویزیون (حدود 6 “)، و دیگری برای جعبه یک اتصال است (حدود 4”). کابل فیبر نوری که از تلویزیون به جعبه یک اتصال هدایت می شود، 15 اینچ است (نسخه اختیاری 30 اینچ موجود است)، و دارای درجه بندی دیواری است.

آیا سیم های برق تلویزیون خراب می شوند؟

وقتی سیم برق شما خراب شود، تصویر روی صفحه شما آسیب می بیند. رنگ ها ممکن است همه اشتباه باشند – مانند سبز و قرمز به جای رنگ های طبیعی گوشتی – یا ممکن است امواج یا خطوطی در تصویر وجود داشته باشد. همچنین ممکن است با نوسان برق از سیم بد، درون و خارج شود.

آیا تلویزیون های LED فیوز دارند؟

برخی تلویزیون ها دارای فیوز شیشه ای و برخی فیوزهای سرامیکی هستند. فیوزهای شیشه ای هنگام دمیدن می توانند آسیب دیداری نشان دهند. فیوز سرامیکی آزمایش نمی شود و باید با متر انجام شود. اگر فیوز سوخته است، فیوز خود را تعویض کنید و سپس تلویزیون را دوباره به برق وصل کنید.

چرا تلویزیون من مدام فیوز می زند؟

تلویزیون فیوز می زند. فیوز دمیده شده نوع بسیار عادی خرابی است که به دلیل طراحی ضعیف اغلب ناشی از افزایش برق در اثر قطع شدن یا طوفان های صاعقه ای است. گاهی اوقات، یک فیوز در سنین پیری از بین می رود یا در اثر افزایش نیرو که هیچ آسیبی به بقیه تلویزیون وارد نمی کند، از بین می رود.

چرا تلویزیون من کار نمی کند؟

ابتدا بررسی کنید که تلویزیون شما روی منبع یا ورودی صحیح تنظیم شده است، اگر قبلاً این کار را نکرده اید، منبع یا ورودی را به AV، TV، Digital TV یا DTV تغییر دهید. اگر پیام “بدون سیگنال” به دلیل انتخاب نادرست منبع یا ورودی نیست، به احتمال زیاد به دلیل تنظیمات یا خطای آنتن است.

این را ببینید  تفاوت پنل LCD با LED

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − چهارده =